רייטינג: "שלוש" של קשת בראש הטבלה השבועית

"מעושרות" היא התוכנית הנצפית ביותר בערוץ 10 בשבוע החולף עם רייטינג של 15.6%

כל התוכניות בעשיריית הצמרת חצו השבוע את רף ה-20% רייטינג. בסך-הכל, למרות הרייטינג הגבוה, רק 5 מותגי תוכן שונים מככבים בצמרת טבלת הרייטינג השבועית (לא כולל החדשות), מהם אחד של רשת ושניים של קשת שמשודרים פעמיים בשבוע האחרון.

בראש הרשימה נמצאת "שלוש" של זכיינית ערוץ 2 קשת ששודרה במוצ"ש עם 28.8% צפייה וקרוב למיליון צופים נחשפו לפרק. ברגע השיא גרפה התוכנית 31.1% צפייה. התוכנית ששודרה ביום רביעי הגיעה ל-25.1% צפייה.

"סברי מרנן" של קשת משודרת אף היא פעמיים מוצלחות השבוע, אחת מהן ביום שישי עם נתון מפתיע של 20.7% צפייה. הפרק של יום רביעי מפגין רייטינג של 26.6%.

"אליפות ישראל בדקה" מושכת צופים רבים ורושמת 25.2% צפייה. "עובדה בשטח" אמנם שודרה בשעה מאוחרת יחסית (22:30) והיא אינה משדר רגיל של תוכנית התחקירים, אולם היא עשויה להכניס למתח את אנשי קשת, שכן השיגה רק 14.6% צפייה בשידורה השבוע.

"מעושרות" היא התוכנית הנצפית ביותר בערוץ 10 השבוע, עם 15.6% צפייה.

רשת משדרת השבוע 3 תוכניות של "המירוץ למיליון", אחת מהן שידור חוזר בשל התקלה בשידורי הוט, שפגמה בצפייה. שני המשדרים הראשוניים הניבו נתונים מרשימים בהחלט, ובזכיינית לא יכולים שלא להעריך כי זה של יום ראשון יכול היה להגיע בקלות אל מעבר ל-30% הצפייה. עדיין, שתי התוכניות מגיעות לנתון דומה של כ-26% צפייה. "כלבוטק" מגיעה אף היא לנתון מוצלח של 23.8% צפייה.

חדשות השבת עם דני קושמרו היא תוכנית האקטואליה הנצפית בישראל עם 26.6% צפייה, ואילו מהדורת החדשות היומית של ערוץ 2, עם שובה של יונית לוי ועם קושמרו, ממשיכה לספק נתונים מרשימים של 24.4% צפייה.

רייטינג שבועי 05 נובמבר
 רייטינג שבועי 05 נובמבר