דוחות גב-ים: 11% עלייה בהכנסות; 31 מיליון שקל רווח

החברה, בשליטתו של נוחי דנקנר, הציגה הכנסות של 83 מ' ש' מהשכרת מבנים ■ הרווח הנקי צנח על רקע עיתוי בעדכון השווי ההוגן של הנכסים ■ לחברה נכסים בארץ, בתפוסה של 96%

חברת הנדל"ן גב-ים , מקבוצת נכסים ובניין , חברת בת של אי.די.בי אשר בשליטתו של נוחי דנקנר, פרסמה היום (ב') את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2011, תוך שהיא תוצאות מעורבות עם גידול בהכנסות וקיטון בשורה התחתונה - ביחס לשנה שעברה.

הכנסותיה של גב-ים מהשכרת מבנים הסתכמו ב-83 מיליון שקל, עלייה של 11% לעומת הכנסות של 75 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בסעיף זה נבע מאכלוס פרויקטים חדשים (בפארק גב-ים הרצליה צפון ובמודיעין) והן מהעלייה בדמי השכירות על נכסים.

בשורה התחתונה - הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה, הסתכם בכ-31 מיליון שקל - לעומת רווח נקי של 76 מיליון שקל ברבעון השלישי של שנת 2010. הקיטון ברווח נבע בעיקר מעיתוי עדכון השווי ההוגן של נכסיה המניבים של גב-ים (שבוצע השנה ברבעון השני, לעומת ברבעון השלישי בשנה שעברה).

ההכנסות מעליית השווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה של גב-ים הסתכמו ברבעון השלישי בכ-10 מיליון שקל, ירידה משמעותית לעומת הכנסות של כ-96 מיליון שקל בשנה שעברה. כמו כן, הוצאות המימון הסתכמו בכ-37 מיליון שקל - לעומת 47 מיליון שקל בתקופה המקבילה. החברה הדגישה בפרסום כי הסכמי השכירות של החברה צמודים למדד המחירים לצרכן, והשווי ההוגן של הנדל"ן המניב שלה נגזר גם הוא (בין היתר) מדמי השכירות.

מבחינת פעילותה, לגב-ים נכסים מניבים בשטח כולל של כ-744 אלף מ"ר, הפרוסים בתפוסה של 96% - כולם בארץ.