פוטבול, מעל הכל

תשעה שבועות בתוך העונה החדשה של ה-NFL, הערוץ הפרטי של הליגה חוגג עלייה בנתוני הרייטינג; גם אתר ה-NFL מדווח על עלייה בכמות הדפים הנצפים והמשתמשים היחודיים

תשעה שבועות בתוך עונת ה-NFL, שוב מתברר עד כמה פופולארי הפוטבול המקצועני בארצות הברית עבור צופי הטלוויזיה.

הערוץ "NFL נטוורק", שנמצא בבעלות הליגה, מפרסם כי 32.1 מיליון צופים כבר הספיקו לראות את המשחקים השנה, בהשוואה ל-31.6 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. הערוץ נחשף לכ-60 מיליון בתי אב בארצות הברית, כמחצית מכלל בתי האב במדינה שמחזיקים במכשירי טלוויזיה, על-פי חברת נילסן.

אגב, גם הפלטפורמה הדיגיטלית של הליגה רושמת עלייה בעניין העונה: על-פי ה-NFL, האתר הרשמי של הליגה רשם העונה עלייה של 64% בכמות הדפים הנצפים, ועלייה של 37% בכמות המשתמשים היחודיים.

משחק הסופרבול, שמכריע את גורל האלופה בליגה, הוא אחד מאירועי הספורט הנצפים ביותר בעולם, יחד עם גמר ליגת האלופות בכדורגל וגמר המונדיאל. סופרבול 2011 נצפה על-ידי 111 מיליון אמריקנים, מה שהפך אותו למשדר הכי נצפה בתולדות הטלוויזיה בארצות הברית. השנה יתקיים הסופרבול ב-5 בפברואר באינדיאנפוליס.