יחימוביץ': "הפיטורים בפרטנר - בגלל התעלולים של בן-דב"

ח"כ שלי יחימוביץ' לא מפספסת הזדמנות לצאת נגד בן-דב ומייחסת את הפיטורים ל"תעלולים הפיננסיים" שלו ■ "העובדים משלמים את מחיר ההפקרות של בן-דב"

ח"כ שלי יחימוביץ' לא מפספסת הזדמנות לצאת נגד אילן בן-דב. בעקבות חשיפת "גלובס" על פיטורים של מאות עובדים בפרטנר החל משבוע הבא, יו"ר מפלגת העבודה מגיבה בחריפות ואומרת כי הכתובת הייתה על הקיר.

"מאות ואלפי העובדים שיפוטרו מפרטנר משלמים היום את המחיר הקשה מכל - אובדן פרנסה והיפלטות למעגל האבטלה - בגין התעלולים הפיננסיים של בעל השליטה בחברה, אילן בן-דב. אחרי שהשתלט על פרטנר באמצעות מינוף ומשך דיבידנד בסך 1.4 מיליארד שקל, ההבטחות של בן-דב קרסו בזו אחר זו", אומרת יחימוביץ'.

לדבריה, "רווחי פרטנר צנחו ב-30%, הדירוג שלה במשק התערער, וכרגיל הציבור והעובדים הם שמשלמים את מחיר ההפקרות. ברגע הקשה הזה הרגולטור חייב להתעורר ולבחון כיצד איפשר לפרטנר להידרדר כך, וכיצד חייבים לבלום בעלי הון דוגמת בן-דב מלעשות בכספי הציבור כבשלהם", אמרה.

כזכור, הבוקר (ה') נחשף ב"גלובס" כי פרטנר צפויה לבצע החל משבוע הבא גל פיטורים גדול של מעל 500 עובדים - כחלק ממהלך התייעלות שבא כתוצאה מההרעה בתוצאות הכספיות של החברה. הפיטורים שקולים לכ-6.25% ממצבת העובדים של פרטנר לפחות, ומרבית המפוטרים יהיו ממערך שירות הלקוחות של החברה.