טאואר מוסיפה לצמוח: ההכנסות עלו ב-26% ל-176.1 מיליון דולר

החברה הרוויחה 14 סנט למניה על בסיס non-GAAP ■ ראסל אלוונגר: "האינטגרציה עם המפעל ביפן מתבצעת בצורה מושלמת תוך שאנו משיגים את כל התחזיות שהוצבו טרם הרכישה"

טאואר מסכמת הבוקר (ג') את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של 176.1 מיליון דולר, עלייה של 26% לעומת הרבעון השני ועלייה של 31% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה, מדווחת טאואר על רווח (GAAP) של 1.8 מיליון דולר בהשוואה ל-1.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2010. החברה הרוויחה 14 סנט למניה על בסיס non-GAAP.

במעמד פרסום הדוחות מספקת החברה תחזית מכירות לרבעון הרביעי של השנה בטווח שבין 170 ל-180 מיליון דולר, כאשר אמצע התחזית מהווה עלייה של 30% בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2010 ועלייה בסך המכירות השנתיות בכ-20% בהשוואה לשנת 2010.

מנכ"ל החברה ראסל אלוונגר ציין כי "רמת המכירות ברבעון השלישי מציבה אותנו על קצב מכירות שנתי של מעל 700 מיליון דולר ומקדמת אותנו משמעותית להשגת המטרה אותה הצבנו לעצמינו של קצב מכירות שנתי של מעל מיליארד דולר עד שנת 2014. הרבעון השלישי הוא הרבעון המלא הראשון לאחר רכישת מתקן הייצור בנישיוואקי, יפן. האינטגרציה, בשיתוף כל אתרי הייצור שלנו, מתבצעת בצורה מושלמת תוך שאנו משיגים את כל התחזיות שהוצבו טרם הרכישה".

אלוונגר הוסיף ואמר: "ב-2 וב-3 בנובמבר קיימנו את הכנס השנתי העולמי במתקן הייצור שלנו בניו-פורט ביץ' בקליפורניה, עם נוכחות שיא של כ-200 לקוחות. למרות מצב השוק החלש, רשמנו ברבעון השלישי כ-100 זכיות חדשות בפרויקטים. זה, בשילוב התוכניות והקשרים עם לקוחותינו, מבטיחים מסלול שיכול לאפשר לנו ליצור יתרון משמעותי בעזרת כושר הייצור החדש שלנו ביפן ולהמשיך את המומנטום תוך הגדלת הפער שלנו כמובילים וכחברה מספר אחת בשוק ייצור השבבים בטכנולוגיות ייחודיות".