עוד מכה לערוץ 10: 6 תחנות רדיו מוותרות על מבזקיו

זאת בעקבות שיתוף-פעולה בין רדיו תל-אביב 102FM ואתר ynet ■ עבור ערוץ 10 מדובר באובדן של כמיליון שקל בשנה ■ המהלך נהנה מתמיכת הרשות השנייה

לאחר עשור, מחליפות 6 תחנות רדיו אזוריות בישראל את מהדורות החדשות של ערוץ 10 במהדורה עצמאית. מדובר בשיתוף-פעולה בין רדיו תל-אביב 102FM ואתר ynet. עבור ערוץ 10 מדובר באובדן של כמיליון שקל בשנה ובפגיעה תדמיתית.

במסגרת זו חתמו בשבוע שעבר מנכ"ל רדיו תל-אביב, דני נישליס, ואבי בן-טל, מנכ"ל ynet, על הסכם להקמת מערך חדשות ייעודי לתחנות קבוצת "רדיו ישראל", ובכללן רדיו תל-אביב 102FM, רדיו חיפה 107.5FM, רדיו דרום 101.5FM, רדיו דרום וגלי ישראל 106.5FM.

משא-ומתן מתנהל בימים אלו גם מול רדיו ירושלים.

במסגרת שיתוף-הפעולה, דסק החדשות של ynet יעביר מהדורות חדשות אחת לשעה לאולפן ברדיו תל-אביב. מדי יום ישודרו 19 מהדורות החל מהשעה 6:00 ועד 00:00, בכל שעה עגולה, ובעתות חירום ישודר גל פתוח לכל תחנות הקבוצה.

מהלך בתמיכת הרשות השנייה

החוק מתיר לתחנות אזוריות להתאגד לצורך הפקת חדשות ארציות באישור מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו.

נישליס אמר ל"גלובס" כי המהלך נובע מסירוב של חדשות 10 לשפר את המהדורה. כבר לפני כחצי שנה החל נישליס במשא-ומתן עם כמה גופי תקשורת, ובסופו של דבר הוחלט כי ynet יהיה ספק החדשות.

לדברי מנכ"ל ynet, אבי בן-טל, "בימים אלה עמלים צוותים בשתי החברות על הקמת הפעילות, תוך התאמה מדויקת של תכני ynet לפלטפורמת השידורים החדשה".

המהלך נהנה מתמיכת הרשות השנייה. בערוץ 10 סירבו להגיב.