אלקטרה מדווחת: גידול של 11% בהכנסות ברבעון השלישי

הגידול בהיקפי פעילותה של אלקטרה מתבטא גם בצבר העבודות של הקבוצה, שחצה בסוף הרבעון את רף 4 מיליארד השקלים

קבוצת אלקטרה , בניהולו של איתמר דויטשר, סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2011 עם עליה של כ-11.3% בהכנסותיה לכ-764.1 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך של כ-686.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נבע בעיקר מהעלייה בהכנסות שהניב מגזר הפרויקטים למבנים ותשתיות בישראל.

הרווח הנקי של אלקטרה ברבעון הסתכם בכ-30.5 מיליון שקל, לעומת כ-52.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. יצויין, כי ברבעון המקביל אשתקד נכללה הכנסה משמעותית כתוצאה משערוך מגדל אלקטרה. בנטרול ההכנסות שמערוך מגדל אלקטרה השנה ואשתקד, רשמה הקבוצה ברבעון השלישי של 2011 עלייה בשיעור של כ-15% ברווח הנקי לכ-27.1 מיליון שקל, לעומת כ-23.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הגידול בהיקפי פעילותה של אלקטרה מתבטא גם בצבר העבודות של הקבוצה, שחצה בסוף הרבעון את רף 4 מיליארד השקלים. יש לציין, כי נתון זה אינו כולל הכנסות צפויות בסך של כ-800 מיליון שקל בגין ביצוע עבודות במסגרת פרוייקט מתחם תנובה, בו שותפה אלקטרה. מרבית צבר ההזמנות מיועד לביצוע במהלך השנים 2012-2013.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה, ציין כי "אלקטרה ממשיכה להציג גידול בהיקפי פעילותה בישראל ובחו"ל, ולחזק את מעמדה המוביל כמותג חזק ובעל מוניטין בתחום הפרויקטים, במיוחד על רקע התקופה הנוכחית בה הלקוחות מעניקים יתרון יחסי לחסינות פיננסית ולמותגים מובילים. לראיה, צבר הזמנות שלנו עולה לראשונה מעל לרמה של 4 מיליארד שקל, וזאת מבלי להכליל בו את העבודות הצפויות במסגרת פרוייקט מתחם תנובה, המוערכות בכ-800 מיליון שקלים נוספים".

"צבר ההזמנות מבטיח לנו תזרים הכנסות גבוה בשנתיים הקרובות, וגורם לכך שהתלות של הקבוצה בתנודות המאפיינות את שוק הבניה בישראל בפרט ואת הכלכלה בישראל ובעולם בכלל הינה נמוכה ביותר. במקביל, אנו ממשיכים לפעול לפיתוח מנועי הצמיחה שלנו, בעיקר בתחום ה-Facilities management ובתחום הזכיינות, במסגרתו אנו פועלים כדי להפוך לשחקן מוביל בפרויקטי תשתית לאומיים".