צפו בסרטון המחאה: "בן-דב רוצה 'תספורת' - נספר אותו"

על רקע הבקשה להסדר החוב של אילן בן-דב בטאו והפיטורים הקרובים בפרטנר, פעילים צילמו סרטון מחאה יצירתי במרכזי השירות של פרטנר שבשליטת בן-דב

לאחרונה אנחנו רואים גל חדש של בקשה להסדרי חוב בשוק ההון הישראלי, שהרבה מהם כוללים גם "תספורת" לא קטנה שמבקשת מהמשקיעים לוותר על אחוז ניכר מכספיהם - בגלל שהחברה ובעליה נקלעו למצב שבו הם לא יכולים להחזיר חובותיהם.

אחד מהמקרים האלה הוא אילן בן-דב, שחברת טאו בבעלותו נקלעה לקשיים והצעתו כללה גם בקשה ממחזיקי האג"ח של החברה לוותר על עשרות אחוזים מהחוב, או במילים אחרות - "תספורת". בנוסף, בן-דב גם יחל בקרוב בפיטורים של כ-1,000 עובדים בחברת פרטנר שבבעלותו, במהלך שהוגדר כצעדי התייעלות.

על רקע ה"תספורת" הזו והפיטורים בפרטנר, מספר פעילים צילמו בימים האחרונים סרטון שהועלה ליו-טיוב, תחת הכותרת "מספרת בן-דב - הפתיחה החגיגית", ובו הם נכנסו למרכזי שירות ומכירה של חברת פרטנר, כשעל פניהם מסכות בדמותו של בעל השליטה בן-דב - ולתדהמת הנוכחים במקום, ביימו תספורת אמיתית, בחסות בן-דב.

הפעילים הסתובבו במרכז וקראו בסרטון: "בן-דב מספר את כל האזרחים בארץ - אנחנו עושים תספורת לבן-דב, והגיע הזמן להסתפר אצל בן-דב". המצולמים דרשו ממנו להחזיר את הכספים שהוא חייב לציבור וטענו שלא ייתנו לו לגנוב את כספי הציבור, לקחת כסף מהפנסיה של האזרחים ולפטר 1,000 עובדים בפרטנר.

יוצרי הסרטון מבטיחים בסוף כי "המשך יבוא"...

מחברת טאו נמסר בתגובה: "אין לטאו שום קשר ל'תספורת' כזו או אחרת. החברה עומדת בכל המחויבויות שלה ופירעון האג"חים המשמעותי הקרוב צפוי רק בספטמבר 2013. בחברה נקטו בגישה אחראית ונציגיה מצוינים בדיונים מתמידים עם נציגות מחזיקי האג"ח".