באטם עשויה להתמודד במיזם התקשורת של חברת החשמל

חברת באטם, שמייצרת נתבי תקשורת, השתתפה היום בכנס המשקיעים של חברת החשמל, מה שמעיד על כוונתה לקחת חלק במיזם התקשורת של חברת החשמל

חברת באטם, יצרנית נתבי התקשורת מיקנעם, השתתפה היום בכנס המשקיעים של חברת החשמל, והיא אחת החברות המתעניינות במיזם, כך נודע לגלובס. באטם שנוסדה על ידי צבי מרום, שהוא גם המנכ"ל שלה, עוסקת במקביל לייצור נתבי התקשורת, גם בייצור ציוד דיאגנוסטיקה למעבדות, והיום זהו מנוע הצמיחה המרכזי שלה.

בכנס המשקיעים שנערך בחיפה הציגה חברת החשמל את עיקריו של המיזם וכיצד הוא הולך להתנהל. בכנס השתתפו גם נציגים מאיטליה טלקום, רפק, טמרס טלקום, ורם בלינקוב, לשעבר הממונה על אגף התקציבים שמגבש קבוצה שתתמודד במכרז ביחד עם מוטי פרידמן, לשעבר יו"ר דירקטוריון החברה.

הכנס היה די משעמם לדברי הנוכחים שכן החברה הראתה הדגמות כיצד הולכת להתבצע העבודה פיסית, ונתנה מידע שלא הייתה לו חשיבות גדולה מדי. בכנס השתתפו נציגי חברי ועדת המכרזים, נציגי משרד התקשורת, היועצים המשפטיים שמלווים את המכרז, ונציגי בנק ההשקעות רוטשילד. מבחינת המשקיעים הכנס היום היה לצורך שאלות בעיקר, שנסבו סביב מתכונת המכרז, אבל בתכלס לא הועלו הסוגיות המהותיות הקשורות לסיכונים שטומן בחובו המכרז, ולנכונות המדינה לסייע למשקיע שיצטרך להרים פרויקט שנאמד במיליארדי שקלים.

על פי לוחות הזמנים שנקבעו למכרז יוכלו המתמודדים להגיש שאלות עד 16בינואר ובחודש מאי יתבצע המכרז עצמו.