פשרה עם דיזנגוף סנטר: המשביר יתכווץ, קבוצת זארה תתרחב

‎המשביר סגר את חנויות ספרינגפילד, וומן סיקרט,‏LEE ‎‏ וחנות למוצרי חשמל בסנטר

רשת המשביר לצרכן סגרה בסוף אוקטובר 2011 את 4 החנויות שהפעילה בקומת הקרקע בקניון דיזנגוף סנטר. במסגרת זו סגרה המשביר את חנויות ספרינגפילד, וומן סיקרט, LEE וחנות למוצרי חשמל.

חנות ספרינגפילד הייתה הראשונה ברשת המותג הספרדי שהמשביר פתחה בישראל. חנות וומן סיקרט הייתה היחידה ברשת, והמותג פעיל היום כחנות בתוך חנות בסניפי המשביר לצרכן. החנויות פעלו על שטח כולל של 500 מ"ר.

בסוף החודש הנוכחי תפנה המשביר שטח נוסף בגודל של 400 מ"ר הפועל בקומה הראשונה של הקניון. כתוצאה מכך יקטן סניף המשביר לצרכן משטח של 2,150 מ"ר ל-1,750 מ"ר.

פינוי השטחים הוא חלק מפשרה שהושגה בין הצדדים בתביעה שהגישה חברת אדריאל נגד המשביר לפני כשנתיים. אדריאל, המחזיקה בבעלות על כ-40% משטחי המסחר של דיזנגוף סנטר, הגישה תביעה נגד המשביר על הפרות בחוזה שביצעה המשביר לצרכן בנכס.

"תבענו את המשביר בגלל ההפרות היסודיות בחוזה. בניגוד לחוזה, המשביר הפעילה חנות החשמל בקומה התחתונה, שפגעה במיתוג מתחם המותגים וביצעה הפרות נוספות", אומר אדם אדרי, מבעלי הנכס.

כחלק מהפשרה יקבל המשביר חוזה שכירות ארוך-טווח בקניון ל-11 שנה.

כתוצאה מהשינויים תרחיב קבוצת זארה את עסקיה בקניון. חנות זארה תורחב ותכלול בנוסף זארה קידס ובייבי. חנות פול אנד בר תורחב מ-200 מ"ר ל-350 מ"ר, והמותג ברשקה ייכנס לראשונה לקניון לחנות שתשתרע על שטח של 400 מ"ר.