הממונה האריך את רשיונות "רות" ואלון" הסמוכים ל"תמר"

הממונה החליט להאריך גם את תוקפם של רשיונות "דוד" ו-"ערן" ולא להאריך את רשיונות "אביה" ו-"קרן"

הממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות החליט להאריך את תוקף רשיונות חיפושי הנפט והגז הטבעי "רות" ו"אלון" של אבנר ודלק קידוחים . הרשיונות נמצאים צפונית ומזרחית בצמוד לפרוייקט "תמר". כך מדווחות החברות של קבוצת דלק הבוקר, אליהן מצטרפת גם רציו בחלק מהרשיונות.

תוקף הרשיונות הוארך עד לתאריך 1 בספטמבר 2013 , בכפוף לביצוע תכנית עבודה ועמידה בתנאים הכוללים, בין היתר, הגשת פרוספקט לקדיחה עד שלושה חודשים לפני מועד הקידוח, או עד שבועיים לפניו במידה שהקידוח יתוכנן להתבצע לפני 28 בפברואר 2011 והגשת דו"חות רבעוניים. כמו כן נקבע כי תכנית קידוח הכוללת תכנון גיאולוגי והנדסי תוגש עד חודש לפני מועד הקידוח, דוח סיכום ממצאי הקידוח יוגש עד שלושה חודשים לאחר השלמתו ודוח סיכום הפעילות ברשיון יוגש עד לתאריך 1 בספטמבר 2013.

תוקף רשיון "רחל" הוארך עד לתאריך 14 ביוני 2013 , בכפוף לביצוע תכנית עבודה ועמידה בתנאים הכוללים, בין היתר, המשך קידוח "לוויתן 1" עד למטרה העמוקה בפרוספקט שהוגש על ידי נובל אנרג'י.

תוקף רשיון עמית הוארך עד לתאריך 14 ביוני 2013 בכפוף לביצוע תכנית עבודה ועמידה בתנאים הכוללים, בין היתר, המשך קידוח "לוויתן 3" למטרות שהוגדרו בפרוספקט על ידי בעלי הרשיון לפי מגבלות הנדסיות ובטיחותיות וביצוע נטישה של קידוח "לויתן 2 ". כמו כן נקבע כי דוח סיכום הממצאים בקידוח יוגש עד שלושה חודשים לאחר השלמתו ודוח סיכום הפעילות ברשיון יוגש עד ליום 14 ביוני 2013.

תוקף רשיון חנה/351 הוארך עד לתאריך 14 ביוני 2013 בכפוף לביצוע תכנית עבודה ועמידה בתנאים הכוללים, בין היתר ביצוע קידוח "דולפין 1" למטרות שהוגדרו בפרוספקט על ידי נובל. כמו כן נקבע כי דוח סיכום הממצאים בקידוח יוגש עד שלושה חודשים לאחר השלמתו ודוח סיכום הפעילות ברשיון יוגש עד ליום 14 ביוני 2013.

עוד מדווחות החברות כי הממונה החליט להאריך גם את תוקפם של רשיונות "דוד" ו-"ערן" (חלק מרשיונות "רציו ים" בהם יש לאבנר ודלק קידוחים 22.67% כל אחת, נובל אנרג'י עם 39.66% ורציו עם 15%) ואילו את "אביה" ו-"קרן" השייכים לאבנר ודלק קידוחים (כל אחת 50%) החליט שלא להאריך.