אלביט הדמיה מדווחת על ירידה בהפסד ל-26 מיליון שקל

זאת לעומת הפסד של 84.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ בשורת ההכנסות רשמה החברה עלייה של 8% ■ היקף החובות של אלביט הדמיה, כולל פלאזה סנטרס ואלביט מדיקל, כ-9 מיליארד שקל

חברת אלביט הדמיה בשליטתו של מוטי זיסר פרסמה היום (ד') את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי ומדווחת על הפסד של 26 מיליון שקל לעומת הפסד של 84.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. אלביט הדמיה נסחרת בתל אביב ובנאסד"ק לפי שווי של כ-200 מיליון שקלים. הקבוצה עוסקת בנדל"ן מסחרי באמצעות פלאזה סנטרס, בהדמיה ובמוצרים רפואיים באמצעות אלביט מדיקל, וכן מחזיקה בפעילות בתחומי המלונאות והאופנה.

ההפסד המיוחס לבעלי מניות הרוב הסתכם ב-40 מיליון שקל ורווח של 14 מיליון שקל המיוחס לבעלי זכויות המיעוט.

בשורת ההכנסות רשמה אלביט הדמיה עלייה של 8% ברבעון השלישי, ההכנסות הסתכמו ב-258 מיליון שקל לעומת 238 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות הקבוצה מפעילות הקמעונאות הסתכמו ב-41 מיליון שקל לעומת כ-44 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

היקף החובות של אלביט הדמיה, כולל פלאזה סנטרס ואלביט מדיקל, עומד על כ-9 מיליארד שקל. ההתחייבויות לטווח קצר עומדות על 2.7 מיליארד שקל והתחייבויות לטווח ארוך על 6.26 מיליארד שקל - כך על-פי דוחות החברה נכון ל-30 ביוני השנה.

עוד עולה מהדוח לרבעון השלישי כי בשנתיים הקרובות מתכוונת החברה להקטין את מצבת החובות בכ-3 מיליארד שקל אחרי פירעון אג"ח ומימוש נכסים שמתכוונת החברה לבצע בחטיבת המלונות וארה"ב. אלביט ופלאזה סנטרס צפויות להקטין את מצבת החובות האג"ח בכ-1.1 מיליארד שקל. עוד מציינת החברה בדוחותיה כי מתחילת השנה ועד היום פרעה אלביט הדמיה ופלאזה סנטרס כ-814 מיליון שקל קרן וריבית.