שווה? דירת 4 חדרים בקומה רביעית בחדרה ב-939 א' שקל

למה כן? "חדרה היא הנתניה הבאה", מיקום אטרקטיבי ובנייה מחומרי בנייה ירוקים ■ למה לא? פרויקט "חלומות פארק" מצוי בסמוך לבית קברות וסכנה לסיוט תחבורתי

למה כן?

1. כי חדרה היא הנתניה הבאה. מבחינת המיקום, היא לא הרבה יותר רחוקה מת"א; מבחינת מחיר 4 חדרים בנתניה עולה 1.23 מיליון ש' בממוצע, 31% יותר מבחדרה.

2. 60 ק"מ מחיפה, 50 ק"מ מת"א, נגישה לכבישים 2,4 ו-6, יש בה תחנת רכבת, ממנה ניתן להגיע למגדלי עזריאלי בת"א תוך 40 דקות. יש לה סיכוי להיות "הצנטרום הבא".

3. השכונה תיבנה בחומרי בנייה נושאי תו תקן ירוק, ותוקם למרגלות פארק בשטח 90 דונם. חוץ מזה, מה הסיכוי ש-2,000 אנשי הקבע שהסתערו לאחרונה על 235 דירות בכנס מכירות טועים?

למה לא?

1. בטבורה של השכונה אמנם יהיה פארק, אך סמוך לה - בית הקברות הישן של חדרה, אתר שכמובן נשמט מההודעה לעיתונות ומן ההדמיה ששחררה היזמית, שיכון ובינוי.

2. המתחם יכלול 2,000 יח"ד - רק אתם ועוד 10,000 שכנים. אם תשתיות הכבישים לא ידביקו את הבנייה, השכונה תהפוך לסיוט תחבורתי נוסח קריית השרון במזרח נתניה.

3. הקונים הנלהבים במבצעי 'חבר' חושבים בדרך כלל על ההשקעה האטרקטיבית ולא על דירת המגורים הבאה. קרוב לוודאי שמרבית הדירות יעמדו להשכרה ולמכירה, מהלך שיעיק על רמת המחירים בשכונה (עינת פז-פרנקל)