הטיפ היומי: קמעונאית אופנה עם פוטנציאל עלייה של 15%

מחלקת המחקר של RBC ממליצה על מניית אמריקן איגל בהמלצת "תשואת יתר" ומעלה את מחיר היעד ל-16 דולר

חברת אמריקן איגל (American Eagle Outfitters, סימול: AEO) הינה רשת קמעונאית המשווקת מוצרי ביגוד, הנעלה ואביזרים נלווים לצעירים. החברה מפעילה כ-930 חנויות בארה"ב וקנדה, וכן אתר מסחר אלקטרוני למכירת מוצריה. בנוסף, החלה הרשת להציע בגדים ואביזרים לילדים בגילאי 2-10, תחת המותג 77kids.

אנו סבורים כי אמריקן איגל נמצאת כעת בנקודת מפנה, כאשר מאמציה מהשנתיים האחרונות להרחבת מגוון הפריטים החלו להניב תוצאות ברבעון השלישי של 2011. מבצעים אגרסיביים ותגובה חיובית של הצרכנים למבחר מוצרי החזרה לבית הספר, הובילו לכך שהמומנטום נמשך גם בתקופת החגים. לדעתנו, האסטרטגיה לביסוס פריטי מפתח ושיווקם באמצעות מבצעים אגרסיביים, משתלמת.

החברה דיווחה לאחרונה על רווח נקי למניה של 0.27 דולר, בהתאם להערכות הקונצנזוס, ומכירות החנויות הזהות עלו ב-5% בהשוואה לעלייה של 1% אשתקד.

אנו מעריכים את מניות AEO על בסיס ex cash (שווי כל המניות, פחות המזומן) בשל המאזן היציב של החברה, וסבורים כי לאור השינויים במגוון המוצרים, קצב קידום המכירות והפוטנציאל לתפנית - צריכות מניותיה להיסחר לפי מכפיל 13-14 (להוציא 2-3 דולר במזומן).

אנו ממליצים על AEO ב"תשואת יתר", ומעלים את מחיר היעד שלנו למניה ל-16 דולר - הגבוה בכ-15% ממחירה הנוכחי. זאת, בהתאם להערכת המכפיל שלנו ולרווח הנקי (גם כן על בסיס ex cash) של 1.05 דולר לשנת 2012, בתוספת 2-3 דולר למניה במזומן.

*** מחלקת המחקר RBC, שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן