ההמלצות החמות: 10 מניות שבבים ש"אוהבות" להפתיע

בבלוג KAPITALL התפרסמה כתבה על 10 מניות של חברות הקשורות לענף השבבים, שהיכו את תחזיות האנליסטים בארבעת הרבעונים האחרונים ■ שתיים מתוכן הן ישראליות

המשקיעים ברחבי העולם ממשיכים להמתין בדריכות לקראת פסגת ראשי גוש האירו ביום שישי הקרוב, כשבינתיים היום (ד') נרשמות עליות שערים מסביב לעולם: באסיה, באירופה כעת וגם החוזים על מדדי וול סטריט מאותתים על עליות של כ-0.9% בפתיחת המסחר מאוחר יותר.

ההערכות בקרב אנליסטים ומנהלי השקעות מגוונות מאוד לגבי ההתפתחויות באירופה לאחר הפסגה, אם כי כמעט מרביתם מעריכים שבשלב הזה גוש האירו לא יתפרק מכיוון שהתממשות תסריט כזה תגרום לקטסטרופה כלכלית כלל עולמית.

החיפוש, בכל אופן, אחר מניות אטרקטיביות נמשך. בבלוג KAPITALL התפרסמה כתבה על 10 מניות של חברות הקשורות לענף השבבים, שהיכו את תחזיות האנליסטים בארבעת הרבעונים האחרונים. שתיים מתוכן, אגב, הן ישראליות.

1. Silicon Image (סימול: SIMG). החברה היכתה את תחזיות האנליסטים בכל אחד מארבעת הרבעונים האחרונים, בשיעור ממוצע של 112.5%. שווי שוק של כ-416 מיליון דולר לאחר ירידה של כ-33% בשנה האחרונה. המניה זינקה בכ-10% בשבוע האחרון.

2. Atmel Corporation (סימול: ATML). החברה היכתה את תחזיות האנליסטים בכל אחד מארבעת הרבעונים האחרונים, בשיעור ממוצע של 57.7%. שווי שוק של כ-4.2 מיליארד דולר לאחר ירידה של כ-21% בשנה האחרונה. המניה זינקה בכ-6% בשבוע האחרון.

3. Amtech Systems (סימול: ASYS). החברה היכתה את תחזיות האנליסטים בכל אחד מארבעת הרבעונים האחרונים, בשיעור ממוצע של 72.4%. שווי שוק של כ-79 מיליון דולר לאחר ירידה של כ-64% בשנה האחרונה. המניה עלתה ב-0.6% בשבוע האחרון.

4. Advanced Micro Devices . יצרנית המעבדים היכתה את תחזיות האנליסטים בכל אחד מארבעת הרבעונים האחרונים, בשיעור ממוצע של 37.4%. שווי שוק של כ-4 מיליארד דולר לאחר ירידה של כ-26% בשנה האחרונה. המניה עלתה ב-6.4% בחמשת ימי המסחר האחרונים.

5. מלאנוקס . החברה הישראלית היכתה את תחזיות האנליסטים בכל אחד מארבעת הרבעונים האחרונים, בשיעור ממוצע של 32.6%. שווי שוק של כ-1.4 מיליארד דולר לאחר עלייה של כ-42% בשנה האחרונה. המניה עלתה ב-10.2% בחמשת ימי המסחר האחרונים.

6. Teradyne Inc . החברה היכתה את תחזיות האנליסטים בכל אחד מארבעת הרבעונים האחרונים, בשיעור ממוצע של 30.8%. שווי שוק של כ-2.5 מיליארד דולר לאחר עלייה של כ-7% בשנה האחרונה. המניה עלתה ב-12.7% בחמשת ימי המסחר האחרונים.

7. United Microelectronics (סימול: UMC). החברה היכתה את תחזיות האנליסטים בכל אחד מארבעת הרבעונים האחרונים, בשיעור ממוצע של 29.18%. שווי שוק של כ-5.5 מיליארד דולר לאחר ירידה של כ-33% בשנה האחרונה. המניה עלתה ב-4.3% בחמשת ימי המסחר האחרונים.

8. GT Advanced Technologies (סימול: GTAT). החברה היכתה את תחזיות האנליסטים בכל אחד מארבעת הרבעונים האחרונים, בשיעור ממוצע של 22.5%. שווי שוק של כ-1.07 מיליארד דולר לאחר ירידה של כ-20% בשנה האחרונה. המניה זינקה ב-17.5% בחמשת ימי המסחר האחרונים.

9. סיוה . החברה הישראלית היכתה את תחזיות האנליסטים בכל אחד מארבעת הרבעונים האחרונים, בשיעור ממוצע של 20%. שווי שוק של כ-661 מיליון דולר לאחר עלייה של כ-22% בשנה האחרונה (זינקה בכ-322% ב-5 שנים). המניה עלתה בכ-7% בחמשת ימי המסחר האחרונים.

10. Photronics Inc (סימול: PLAB). החברה היכתה את תחזיות האנליסטים בכל אחד מארבעת הרבעונים האחרונים, בשיעור ממוצע של 22.4%. שווי שוק של כ-361 מיליון דולר לאחר ירידה של כ-11% בשנה האחרונה. המניה זינקה ב-12.2% בחמשת ימי המסחר האחרונים.