דונה תקים שני מרכזים מסחריים ב-42 מיליון שקל בקריית-גת

הביסה 11 הצעות נוספות ושילמה 4 מיליון שקל בתוספת כ-2 מיליון שקל הוצאות פיתוח ■ תקים על הקרקע מרכז מסחרי בהשקעה של 20 מיליון שקל, בשטח 2,000 מ"ר בנוי

חברת הנדל"ן דונה, הידועה מענף המגורים, בונה שני מרכזים מסחריים בקרית גת בהשקעה של 42 מיליון שקל. החברה שבבעלותו של שלום שי ובניהולו, זכתה לאחרונה במכרז של מינהל מקרקעי ישראל למגרש בשטח 5.3 דונם בשכונת רובע הבנים בקרית גת. החברה הביסה 11 הצעות נוספות ושילמה 4 מיליון שקל בתוספת כ-2 מיליון שקל הוצאות פיתוח. דונה תקים על הקרקע מרכז מסחרי בהשקעה של 20 מיליון שקל, בשטח 2,000 מ"ר בנוי, בשכונה שצפויה להתאכלס בעוד כשנתיים. לפי הערכות, דמי השכירות במרכז יהיו כ-100 שקל למ"ר לחודש.

שכונת רובע הבנים, המכונה גם קרית גת החדשה, צפויה לכלול 600 דירות על פני 850 דונם, פארק עירוני, קרית מבני ציבור ומלון בן עד 250 חדרים. דונה גם תקים בשכונה שני מגדלי מגורים בני 14 קומות, הכוללים כ-112 יח"ד, בנוסף למרכז המסחרי. דונה מקימה בימים אלה גם מרכז מסחרי בשכונת גוגנהיים בקרית גת בהשקעה של 22 מיליון שקל. השכונה מאופיינת בציבור חרדי. הפרויקט צפוי לכלול 3,000 מ"ר מעל חניון תת-קרקעי.

לדברי סמנכ"ל דונה, אוהד סבן, "החברה רואה בקרית גת אלטרנטיבה לצעירים המעוניינים באיכות חיים ובמחירי דירות שפויים. הקרבה לכביש 6 הפכה את העיר ליעד מועדף על זוגות צעירים, הן חילוניים והן מהציבור הדתי. דונה תקים בשנים הקרובות כ-280 יחידות דיור בקרית גת, בנוסף לאלפי מ"ר של שטחי מסחר".