מגדל שוקי הון מוריד ההמלצה ומחיר היעד לאלביט מערכות

ממליצים על המניה ב"החזק" עם מחיר יעד של 162 שקל ■ "המגמה הזו של שיפור קל במרווחים ובמכירות תאפיין גם את שנת 2012 ואנו צפויים לראות רבעונים פושרים יחסית"

מגדל שוקי הון מפחיתים היום (ג') המלצה ומחיר יעד לאלביט מערכות , וממליצים ב"החזק" עם מחיר יעד של 162 שקל.

במגדל שוקי הון מסבירים את ההחלטה בכך ש"את שנת 2011 תסיים אלביט מערכות בעליה קטנה בהכנסות ועלייה נמוכה ברווח", ומציינים כי הם סבורים כי "מגמה זו של שיפור קל במרווחים ובמכירות תאפיין גם את שנת 2012 ואנו צפויים לראות רבעונים פושרים יחסית".

"נוסף על כך, המשבר הכלכלי הפוקד את אירופה וזה הנמשך בארה"ב עלולים להביא לקיצוץ נוסף בתקציבי הביטחון גם למדינות המהוות מנועי צמיחה עבור החברה. שקלול נתונים אלו למודל הכלכלי מביא אותנו להפחית את מחיר היעד ל 162 שקל ולאור הדיסקאונט הנמוך אנו מפחיתים את המלצתנו להחזק".

במבט לעתיד מעריכים במגדל כי "ניתוח צבר ההזמנות הנוכחי מצביע על מגמה די ברורה של שינוי בתמהיל המוצרים. ניתן לראות כי צבר ההזמנות הקיים משקף גידול בפרויקטים של התחום האווירי מול ירידה בצבר של יתר חטיבות החברה. אנו מעריכים כי בשנים הקרובות תגדיל החברה את מכירות חטיבת האוויר ומנגד צופים סטגנציה ביתר חטיבות החברה בטווח הקרוב. אנו מעריכים כי חטיבת ה C4ISR עשויה להוות מנוע צמיחה בעתיד בעיקר במדינות המתפתחות וסבורים כי לכך אין ביטוי בצבר הנוכחי".