טל רז פורש מכלל פיננסים עם שכר בעלות של 3 מ' ש'

עלות השכר של ליאור חנס, כיו"ר כור, תעמוד על 3.2 מיליון שקל בשנה

בכירי קבוצת אי.די.בי ממשיכים להתבלט בתנאי העסקה מפנקים. אמש דווח כי טל רז, מנכ"ל כלל פיננסים היוצא, יעזוב את תפקידו עם שכר שנתי בעלות של 3 מיליון שקל, ומחליפו, יורם נווה, יזכה לשכר בעלות שנתית של כמעט 2 מיליון שקל. בד בבד, יקבל ליאור חנס, יו"ר כור הנכנס, שכר בעלות שנתית של 2.3 מיליון שקל (כמעט 200 אלף שקל בחודש) נוסף להחזר הוצאות שנתי וגילום מס בהיקף כולל של 200 אלף ליש"ט (כ-1.2 מיליון שקל).

בסוף החודש יסיים רז את תפקידו בבית ההשקעות וייכנס לתפקיד חדש ומאתגר לא פחות בקבוצה - מנכ"ל מעריב. דירקטוריון בית ההשקעות מקבוצת אי.די.בי אישר היום את תנאי פרישתו של רז, שיגדילו את עלות שכרו ב-2011 לכ-3 מיליון שקל, מתוכם 2.4 מיליון שקל בשכר.

בסה"כ, עבור תקופה בת שנתיים ושלושה חודשים בבית ההשקעות, גרף רז לכיסו שכר מצטבר של 7.8 מיליון שקל, בתקופה לא קלה לכלל פיננסים, שבה נרשמו הפסדים מצטברים של עשרות מיליוני שקלים לבית ההשקעות.

גם בתפקידו החדש יהיה זכאי רז לשכר נאה, חריג בעיתונות המודפסת - שכר בעלות של 2 מיליון שקל לפחות, הכוללת שכר של 85 אלף שקל בחודש ובונוס שנתי מינימלי של שש משכורות, סכום שבפועל יגדיל את משכורתו החודשית ל-127 אלף שקל לפחות. נוסף לכך יזכה רז למענק חתימה חד-פעמי של 300 אלף שקל.

את רז יחליף בניהול כלל פיננסים יורם נווה, ודירקטוריון בית ההשקעות אישר היום גם את תנאי כהונתו: עלות שכר שנתית של 1.9 מיליון שקל, הכוללת שכר בסיס של 80 אלף שקל בחודש, בונוס שנתי מינימלי של שלוש משכורות ואופציות למניות החברה האם - כלל ביטוח - ששוויין הכלכלי 1.35 מיליון שקל. בסה"כ צפויה לעמוד עלות שכרו של נווה על 1.8 מיליון שקל.