צפו: מהן מניות הטכנולוגיה המומלצות של ברקליס ל-2012?

בית ההשקעות האמריקני פרסם את רשימת המניות המומלצות ל-2012, בעיקר מסקטור הטכנולוגיה ש"יככב" בשנה הבאה ■ במקום הראשון: אפל, עם פרמיה של 46%; מי הנוספות?

בית ההשקעות האמריקני ברקליס קפיטל, פרסם היום (ג') את רשימת המניות המומלצות שלו לשנת 2012, עם התייחסות נרחבת למניות סקטור הטכנולוגיה - בטענה כי סקטור זה "יככב" בשווקים בשנה הבאה.

אז מהן המניות המומלצות של ברקליס?

אפל - בברקליס צופים אפסייד של 46% לענקית המחשבים, עם מחיר יעד של 555 דולר למניה. בבית ההשקעות סבורים כי לאפל יש פוטנציאל רווחים גבוה מאוד בעיקר בשל הצמיחה המתמשכת של מכירות האייפד, האייפון ומחשבי המק.

סיטריקס - החברה, השייכת לתעשיית התוכנה ומתעסקת בעיקר בפתרונות הנוגעים לטכנולוגית הענן, מקבלת מברקליס מחיר יעד של 87 דולר - פרמיה של 35% על מחיר השוק. לפי בית ההשקעות, סיטריקס צפויה ליהנות בשנת 2012 מעליה בביקושים לטכנולוגיה הענן שלה - מנוע הצמיחה המרכזי של החברה.

קורנינג - החברה, בעלת שווי שוק של כמיליארד דולר ועוסקת בתחום החומרה ומסכי הטלוויזיה, מקבלת מברקליס מחיר יעד של 20.56 דולר למניה - המשקף אפסייד של 50% לחברה בשנה הבאה.

קוואלקום - החברה המתעסקת בשוק המוליכים למחצה, בעלת שווי שוק של כ-88.44 מיליארד דולר ונסחרת כיום ברמה של 52.61 דולר למניה, מקבלת מבית ההשקעות המלצמה למחיר יעד של כ-68 דולר - המשקף אפסייד של 30% על מחירה כיום.