מריל לינץ': "השוק פסימי מדי בנוגע לטבע - הולכת ל-52 ד'"

מריל לינץ' מגיבה לתחזית שסיפקה אתמול טבע - ומוריד את תחזית הרווח למניה ל-5.59 דולרים ■ האנליסטים מציינים לחיוב את ההתמקדות המחודשת של החברה ביצירת רווח למשקיעים, ופחות בחיפוש אחר עסקאות גדולות

במריל לינץ' ישראל מגיבים היום (ה') לתחזית שסיפקה אתמול טבע לשנת 2012 ולהשקת תוכנית הרכישה העצמית של מניות החברה. בשורה התחתונה, במריל לינץ' חיוביים על המניה אך מורידים את תחזית הרווח למניה ל-5.59 דולרים (טבע סיפקה תחזית לטווח שבין 5.48 ל-5.68 דולרים למניה) עם מחיר יעד של 52 דולר.

צוות האנליסטים בראשותו של חיים ישראל מאמין במניה, על אף הנמכת תחזיות הרווח ל-2012. האנליסטים מציינים לחיוב את ההתמקדות המחודשת של החברה ביצירת רווח למשקיעים, ופחות בחיפוש אחר עסקאות גדולות. במריל לינץ' מתייחסים בחיוב להכרזת טבע על רכישה חוזרת של מניות וצופים כי החברה תצליח לשמר את הגדילה הדו-ספרתית של הדיבידנד.

בשורה התחתונה, במריל לינץ' מאמינים כי השוק פסימי מדי לגבי היקף ומשך ההשפעה של הקופקסון על המניה, ועל רקע אמונם בהנהלה, וכן בשליטה הגיאוגרפית הרחבה והפורטפוליו הרחב של החברה, שומרים על המלצת "קניה", במחיר יעד של 52 דולר.