"ילד הזכוכית" של הרשות לבטיחות בדרכים - שוב הפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מזרחי-טפחות הכי זכור ■ קמפיין סלקום - הכי מושקע השבוע

הפרסומת של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, באמצעות לפ"מ, ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת רושמת 23.9% אהדה - בדומה לממוצע החצי-שנתי. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, בפרסומת הושקעו השבוע 888 אלף דולר.

הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות ראובני-פרידן, ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות זה השבוע השני ברציפות עם 18.4% זכירות. שיעור זה גבוה מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות ב-60%. בפרסומת זו הושקעו השבוע 594 אלף דולר.

3 חברות הסלולר חזרו השבוע לפרסם, אך הפרסומת של פלאפון עלתה לאוויר רק לקראת סוף השבוע ועדיין לא נכנסת לדירוג. לעומת זאת, אורנג' וסלקום, שעלו עם קמפיינים מאסיביים, נכנסו לדירוג.

הפרסומת של סלקום, באמצעות גיתם BBDO, בה בחור מציע נישואים לחברתו באמצעות טאבלט, היא המושקעת ביותר תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון - ירידה בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר, בה הושקעו 1.67 מיליון דולר.

שתי פרסומות נוספות שבלטו השבוע בטבלת האהובות הן הפרסומות לבזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, שממוקמת במקום השני בדירוג האהובות; וכן הפרסומת של 012 סמייל באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, הממוקמת במקום השלישי. שיעורי האהדה לפרסומת של בזק בינלאומי גבוהים יותר באופן מובהק בקרב נשים, ואילו שיעורי האהדה לפרסומת של 012 סמייל גבוהים יותר באופן מובהק בקרב גברים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה לשבוע שעבר - 393 השבוע לעומת 388 בשבוע שעבר.

עם זאת, היקף ההשקעה בקמפיינים השבוע ירד בהשוואה לשבוע שעבר: כ-36.6 מיליון דולר השבוע, לעומת 44 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פרסומת
 פרסומת