האזינו: ראיון על הדרת נשים אצל נתן זהבי יוצא משליטה

זהבי התפרץ על המאזין: "אתה חולה מין מסוכן, מוח מעוות. אתה צריך טיפול תרופתי"

הראיון שערך אתמול (א') שדרן הרדיו נתן זהבי בעניין הדרת הנשים ממשיך להכות גלים. בניסיון לשמוע את הצד החרדי, העלה זהבי, בתוכנית הרדיו שלו "זהבי עצבני" ברדיו 103FM, מאזין שטען כי הוא לא חרדי אבל דואג לקיים מצוות. בין השניים התפתח דיון סוער, שגלש מהר מאוד לפסים אישיים וקולניים עם השמצות הדדיות.

המאזין פתח ואמר כי ברצונו "להזהיר את עם ישראל ומדינת ישראל שהחרדים נמצאים תחת מתקפה חסרת תקדים ושמנסים להתיר ולשפוך את דמם כספורט לאומי". לדבריו, "היום החרדים צריך לפחד שלא ייזרקו עליהם משהו ברחוב מרוב שנאה". זהבי השיב לו על זה כי הוא מתבלבל והחרדים הם אלו שזורקים דברים ברחוב.

המאזין התייחס גם לפרשת טניה רוזנבליט, מי שהפכה לסמל המאבק בהדרת הנשים במרחב הציבורי בכך שלא הסכימה לעבור לאחורי אוטובוס בו נסעה כפי שחרדים ביקשו.

בהקשר זה, הוא אמר: "עולה רב צנוע לאוטובוס, מנסה לשמור מפני טומאת עיניים ולא לראות כל מיני תועבות, ובאה מולו בחורה עם נידה ומנסה לשבת עליו. מה כבוד הרב יכול לעשות? הרי לשבת מאחור הוא לא יכול, כי היא עדיין תהיה בטווח הראייה שלו. ואז כל התקשורת השמאלנית העוינת מתנפחת, כאילו מה קרה?"

בשלב זה קטע אותו זהבי בזעם: "אתה חולה מין ודפוק בראש, רק מוח מעוות של חולה מין מהדרגות הנמוכות ביותר יכול לחשוב ככה. אף בחורה לא תשב על רב באוטובוס כי זה מגעיל אותה, הוא מסריח".

המאזין השיב לזהבי: "טניה כזאת באה עם חוטיני ומכנס קצר, כמו כל הבנות בישראל, ומנסה לשבת על הברכיים של הרב ונוגעת בו בכוונה. אתם מנסים להחטיא את הציבור החרדי והתקשורת השמאלנית מפארת את זה".

זהבי השיב לטענה הזו באופן גרפי מאוד (האזינו לקטע האודיו) וסיכם את השיחה בכך שאמר למאזין כי הוא סוטה מסוכן לציבור, שזקוק לטיפול רפואי.