"ביזנס אינסיידר" ממחזר דירוג: נתניהו - מהחכמים בעולם

בתחילת חודש אפריל העלה האתר דירוג של 18 האנשים החכמים בעולם - ונתניהו ביניהם ■ שלשום עלה הדירוג שוב, והיום נזכרו גם בישראל למחזר את הדירוג במסגרת סיכומי סוף השנה

סוף השנה כבר כאן וכלי התקשורת השונים מוצפים בתחזיות לשנת 2012 ודירוגים שונים לסיכום שנת 2011. ייתכן שבאתר "ביזנס אינסיידר" מחפשים חומרים בכל פינה שרק אפשר, אפילו במחיר של מחזור כתבות ודירוגים. לפני יומיים העלה האתר דירוג של האנשים החכמים בעולם - בהם גם רה"מ בנימין נתניהו. אלא שמדובר בדירוג זהה לזה שעלה בתחילת חודש אפריל.

הדירוג מאפריל כלל את 18 האנשים החכמים בעולם, ופורסם אגב גם באתר "גלובס". אלא שכדי "לחדש", ב"ביזנס אינסיידר" הוסיפו לדירוג גם את שרון סטון המתויגת כ"בונוס". גם בישראל היו אתרי אינטרנט ש"נפלו במלכודת" ומחזרו את הדירוג.

הדירוג של "ביזנס אינסיידר" מתבסס על IQ לפי בחינות SAT (הבחינה המקבילה לפסיכומטרי בישראל). כזכור, נתניהו למד אדריכלות בארה"ב. בדירוג ניתן למצוא את פול אלן וסטיבן הוקינג עם IQ של 160, רוברט בריאן וג'ודית פולגר עם 170, וכן את בנימין נתניהו עם IQ של 180, ממש כמו של שחקן השח בובי פישר. אגב, ה-IQ של שרון סטון שהוספה לרשימה כדי לשוות דירוג "עדכני" יותר הינו 154.

לדירוג המלא של "ביזנס אינסיידר" - לחצו כאן