אלביט זכתה בחוזה בהיקף של 50 מ' ד' לאספקת מל"טים

החברה הודיעה שהיא תספק את המל"טים לאחת הממשלות ביבשת אמריקה ■ העסקה תושלם תוך שנה ■ העסקה כוללת גם תחנות שליטה קרקעיות ורכיבים של חברת הבת, אלאופ

חברת אלביט מערכות הודיעה היום (ג') על זכייתה בחוזה בהיקף של 50 מיליון דולר לאספקת מטוסים ללא טייס לאחת מהמדינות באמריקה. בהודעה של חברת אלביט נאמר שהמטוסים ישמשו למשימות אבטחה שונות, והשלמת העסקה צפויה תוך שנה.

המטוסים המדוברים הם מסוג הרמס 900, המסוגלים לשהייה ארוכה באוויר, טיסה בגובה של עד 30 אלף רגל ויכולת לשאת מטענים גדולים. התצורה הייחודית של המטוס מאפשרת לשאת מגוון מטענים ייעודיים, השונים בגודלם ובצורתם ולהחליף ביניהם במהירות על פי הצורך.

בהודעה של חברת אלביט נאמר גם שהעסקה כוללת גם תחנות שליטה קרקעיות, מטענים ייעודיים אלקטרו-אופטיים מתקדמים מסוג DCoMPASS של חברת הבת של אלביט, אלאופ, ומערכת תקשורת לווינים.

"אנו גאים בעובדה שעוד לקוח בחר להצטייד בהרמס 900, בנוסף לצה"ל ולצ'ילה שכבר בחרו בו", אמר אלעד אהרונסון, מנכ"ל חטיבת כלים בלתי מאוישים באלביט מערכות. "ההרמס 900 הולך ומבסס את מקומו כמערכת המל"ט המובילה למשימות מודיעין, אבטחת גבולות והביטחון השוטף"