תקציבי הפרסום של בנק ירושלים ומע"צ עוברים לאשכנזי-זלצמן

תקציב הפרסום של בנק ירושלים עמד ב-2011 על 1.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) הוא 3 מיליון שקל

‎‎תקציב הפרסום של בנק ירושלים עובר למשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן. גודלו של התקציב לא נמסר, אולם על-פי יפעת בקרת פרסום, ב-2011 תקציב הפרסום של הבנק עמד על כ-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון.‏

בנק ירושלים הינו בנק עצמאי שאינו שייך לאף אחת מקבוצות הבנקאות הגדולות.

‏בנוסף, קיבל המשרד גם את תקציב הפרסום של החברה הלאומית לדרכים (מע"צ). התקציב טופל עד עתה בלפ"מ, ולמכרז ניגשו כ-10 משרדים. על-פי מסמכי המכרז, התקציב הוא 3 מיליון שקל עם אופציה להגדילו בעד 100%.

‏משקלו של הרכיב הכספי במכרז היה 75%, ומשקלו של הרכיב האיכותי היה 25%. המכרז כלל שיחות עם לקוחות המשרדים המציעים‏ ובדיקה מפורטת של הצהרות המציעים.