ההאקר הסעודי ל"גלובס": אפסיק כשישראל תודה שנפגעה

ההאקר הסעודי התוודה היום בפני "גלובס" כי אין לו בעיה להפסיק להפיץ קבצים שכוללים פרטים של ישראלים ■ "אפסיק אם ישראל תודה שהצלחתי לפגוע במדינה"

ההאקר הסעודי התוודה היום (ו') בפני "גלובס" כי אין לו בעיה להפסיק להפיץ קבצים שכוללים מספרי כרטיסי אשראי, כתובות מייל, סיסמאות, שמות וכתובות של אזרחים ישראלים - בתנאי שישראל תודה שהוא הצליח להזיק לה.

"אני מוכן להפסיק ולהפיץ את הקבצים, אם ישראל תודה שהיו יותר מ-14 אלף כרטיסי אשראי בקבצים שהפצתי ותודה שהצלחתי לפגוע במדינה", אומר ההאקר עומאר בן ה-19.

עוד אמר עומאר ל"גלובס" כי "חיפשתי להזיק, ואם ישראל תודה שאכן נעשה נזק - המשימה שלי הושלמה, ואני אפסיק להדליף מידע ולא אגיע ליעד שהצבתי לעצמי - מיליון כרטיסי אשראי. אבל כל עוד ישראל תמשיך להפיץ שקרים ולנסות להציג את העבודה שלי כפשוטה ולא מזיקה - אמשיך להדליף פרטים לאינטרנט".

באשר לשאלה מדוע הוא פועל כך, אמר עומאר כי "אני עושה את זה כי אני רוצה לפגוע בישראל, בגלל שהיא פוגעת בילדים פלסטינים חסרי אונים".

בהודעה שהציג אמש (ה') פרסם עומאר גם את כתובת המייל שלו, לפיו הוא משתמש בדומיין רוסי של ענקית האינטרנט mail.ru. "אני משתמש בכתובת הזו כי לישראל ולארה"ב אין כוח ויכולת להשבית את חשבון המייל שלי ברוסיה (צוחק)".

עוד אמר עומאר כי בחר להפיץ את הקבצים אתמול באמצעות שירות שיתוף הקבצים טורנט, כי "ככה אף אחד לא יוכל לעצור אותם, ואנשים יידעו בדיוק כמה כרטיסים יש שם".