צפו בווידיאו: הגאדג'טים מתערוכת CES מתחילים לזרום

תערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES תיפתח מחר בלאס וגאס, וכבר התחילו ההצגות של המוצרים החדשים בתערוכה המקדימה ■ אוזניות למוזיקה, מאתר מפתחות אלקטרוני, סדרת תיקים חדשה, ועוד

תערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES, תיפתח מחר בלאס וגאס. כבר אתמול (א') התחילו ההצגות של המוצרים החדשים בתערוכה המקדימה - CES Unveiled, שבאה לאפשר לעיתונאים הרבים שהגיעו הצצה לחברות היותר קטנות המציגות בתערוכה, באירוע בו ענקיות כמו: פנסוניק, סמסונג ומיקרוסופט מתגברות על השחקנים הפחות מוכרים.

חברת Sonomax הציגה סדרת אוזניות למוזיקה עם רעיון מיוחד, שיכול לשנות את חוויית האזנה לשירים במכשירים הניידים של המשתמשים. אחת הבעיות בהאזנה עם אוזניות, שהן לא תמיד יושבות טוב על האוזן ואז היצרן מנסה לספק מספר סוגי גומיות לאוזן, במטרה שהנוחות תהיה גבוהה יותר.

לא תמיד הדבר הזה עובד, כי האוזן של כל אדם לא בהכרח זהה לזו של האחר. האוזניות eers של החברה כוללות אופציה להתאמה אישית שלהן לצורה הפנימית של האוזן של המשתמש. אביזר מיוחד המגיע בערכת האוזניות, בונה את החלק היושב באוזן עם סילקון, המבצע התאמה אישית בתוך 4 דקות. מה שאמור לשמור על האוזניות בצורה יציבה על האוזן וגם לאטום טוב יותר רעשי רקע מהסביבה.

חברה אחת שמנסה לשפר לאנשים את חיי היומיום של היא Treehouse labs, המנסה לפתור את איבוד המפתחות, התיק ואפילו ילדים. בעזרת אביזר שנראה כמו מחזיק מפתחות ופועל בטכנולוגיה אלחוטית, אפליקציה באייפון של החברה מסוגלת לספק מידע, באיזה מרחק נמצאים המפתחות או החיה עליה חיבר המשתמש את המוצר בשם bikn. המוצר אמור לעבוד עד למרחק של יותר מק"מ. בנוסף לזה, כאשר שמים את האביזר על ילד, ניתן לקבוע שאם הוא מתרחק מרחק מסוים מהאייפון של המשתמש, אותו אדם מקבל התראה על זה.

עוד בעיה שמנסים לפתור ב-CES, היא הסוללה של הגאדג'טים בהם האנשים משתמשים. חברת Powerbag, עליה אחראי יהודי בשם רון פרבר, שעבד בעבר בפווארמט הישראלית, מציעה תיק שטוען את הטאבלט, הסמארטפון, דיבורית הבלוטות' והתקן הניווט.

סדרת התיקים של החברה כוללת סוללה חיצונית אותה מטעינים בזמן הפנוי, לאחר מכן מכניסים אותה לתיק למקום מיוחד. את הגאדג'טים אותם רוצים להטעין, מחברים לכבלים שונים הנמצאים כבר בתוך התיק, כך שהטעינה במשך היום הופכת לנוחה יותר, כאשר מסתובבים ברחוב. ניתן להטעין באמצעות התיק 4 מוצרים בו זמנית, כאשר יש גם מד חיווי על הסוללה על התיק עצמו.

חברת פארוט הציגה ב-CES בשנה שעברת את ה-AR.Drone, הליקופטר אותו מסוגלים להטיס עם האייפון באמצעות טכנולוגיית אינטרנט אלחוטית, כאשר המסוק גם משדר וידיאו בשידור חי לטלפון. עכשיו חברת Inter Active Toy מציעה שני מוצרים הפועלים על עיקרון דומה. במקום הליקופטר-חללית, במקרה הזה יש לנו גם אותו כלי תעופה, אבל גם אפשרות לקנות מכונית מירוץ, כאשר המוצרים נמכרים תחת הקטגוריה של החברה - Wi Spi. שני אמצעי התחבורה הניידים, נשלטים דרך אייפון או טלפון אנדרואיד בעזרת טכנולוגיית WiFi, כאשר החברה מייעדת אותם כאמצעי ריגול למשחקים, מכיוון שהם מאפשרים להקליט תמונות ווידיאו מהמצלמות שלהם עם אפשרות לעלות את התוכן לפייסבוק, יו טיוב או לשלוח למייל.

טאבלטים חדשים בשוק לא חסרים במיוחד, אבל הדגם בשם QOOQ מנסה לפנות לנישה של חובבי בישול, שמחפשים מחשב נייד במטבח שלהם. ה-QOOQ הוא טאבלט בעל מסך בגודל 10.1 אינץ', הוא שוקל 858 ק"ג והוא פועל על מערכת ההפעלה לינוקס. מכיוון שהטאבלט הזה אמור לשבת במטבח הוא מוגן מפני רטיבות והוא גם אמור להיות מוגן מפני החלקות. מה שהופך אותו למוצר משלים לתנור הוא התוכן שמגיע עם המכשיר. המוצר כולל 3,500 מתכונים אינטראקטיביים, כולל 1,200 קליפים של מתכונים, מגזין קולינרי חודשי ועוד אפליקציות שונות שיתאימו לתחום הזה.

הכותב הינו אורח חברת יורקום-פנסוניק בכנס

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס