נובה: פתרונות החברה נבחרו על ידי יצרן מעבדים מוביל

ההזמנה כוללת פתרון משולב של NovaT600 ופלטפורמת מידול NovaMARS בשילוב עם מספר רשיונות לפיתוח אפליקציות

חברת נובה , ספקית פתרונות מטרולוגיה עצמאיים בתחום פתרונות המטרולוגיה המשולבים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, הכריזה היום כי יצרן מעבדים מוביל בחר לאחרונה במערכת המדידה האופטית העצמאית המתקדמת ביותר של נובה בשילוב עם פלטפורמת מידול האפליקציה NovaMARS.

ההזמנה כוללת פתרון משולב של NovaT600 ופלטפורמת מידול NovaMARS בשילוב עם מספר רשיונות לפיתוח אפליקציות. הטכנולוגיה של נובה נועדה לתמוך בתהליכי פיתוח של 14 ו-11 ננומטר ובייצור בעתיד, ומכסות אפליקציות בתהליכים של פוטוליטוגרפיה, עיכול ו-CMP. נובה נבחרה לאחר תהליך בדיקה תחרותי. חבילת המוצרים תסופק במהלך החציון הראשון של שנת 2012.

גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה אמר כי "אנו מרוצים מאוד לקבל הזמנה משמעותית מאחד הלקוחות האסטרטגיים החשובים ביותר שלנו. תהליך האימוץ ההולך ומתרחב של מערכת המדידה העצמאית, ה- NovaT600 בשילוב עם פלטפורמת מידול האפליקציה NovaMARS, לשימוש על ידי לקוחות מובילים ומכוני מחקר, מהווה הוכחה מוצקה למובילות הטכנולוגית של נובה בשוק. אנו גם מרוצים לראות את השימוש הנרחב שלקוח זה מתכנן לעשות ב - NovaMARS, בדרך שתאפשר עבודה מקבילית של מספר מהנדסי פיתוח בו זמנית. פתרונות המטרולוגיה האופטיים שלנו הופכים לרכיב קריטי עבור תהליכי פיתוח בטכנולוגיות מתקדמות".