רביב ודרוקר ומיקי רוזנטל: מתנצלים בפני בובליל

בשלהי 2010 שודר תחקיר בתוכנית "המקור" בערוץ 10 על מענקים שקיבל מלון קלאב הוטל ממרכז ההשקעות ■ משה בובליל הגיש תביעה ב-4 מיליון שקל - ואמש פורסמה התנצלות בשידור

רביב דרוקר ומיקי רוזנטל התנצלו אמש (ג') בשידור בפני משה בובליל וקלאב הוטל בגין טעות בפרומו של תחקיר ששודר בתוכנית "המקור" על מענקים שקיבל מלון קלאב הוטל ממרכז ההשקעות. ההתנצלות הגיעה בעקבות המלצת השופטת יהודית שבח, לאחר שבובליל וקלאב הוטל תבעו את ערוץ 10 ב-4 מיליון שקל.

"באוקטובר 2010 פרסמנו פרומו לכתבה, אשר שודרה בדצמבר 2010, על מר משה בובליל ועל מענקים שקיבל מלון קלאב הוטל ממרכז ההשקעות. יעקב בורובוסקי היה אחד המרואיינים המרכזיים בכתבה נגד בובליל וקלאב הוטל. בובליל וקלאב הוטל הגישו נגד ערוץ 10 ותוכנית המקור תביעת לשון הרע. בהליך המשפטי נטען בין היתר שהפרומו ששודר בערוץ 10 כלל האשמות שאינן אמת. בסופו של דבר, אחרי שמיעת העדויות והצגת כל הראיות, ובהתאם להמלצת של בית המשפט הנכבד, אנחנו מבקשים להבהיר, כי אכן טעינו", לשון ההתנצלות.

דרוקר ורוזנטל הוסיפו בשידור כי "שכשעושים טעויות צריך להתנצל", וציינו כי לאחר בדיקת הטענות שהועלו ע"י בובליל וקלאב הוטל, הם מצאו כי ההאשמות ששודרו בתוכנית "לא היו אמת".

"בניגוד למה שניתן היה להבין, לא נעלמו סכומים כלשהם ולא נלקח סכום כלשהו לכיסו הפרטי של משה בובליל", מסרו השניים בהתנצלות. "לקלאב הוטל ניתן מענק ממרכז ההשקעות בגין חלק מההשקעה במלון קלאב הוטל באילת, לאחר שהתקבלו כחוק כל ההיתרים והאישורים הנדרשים. אם ניתן היה להבין מהפרומו או מהכתבה אחרת, אנו רוצים לציין כי מר משה בובליל וקלאב הוטל פעלו בשקיפות בהתאם לדין ולא נפל כל פגם או דופי כלשהו בהתנהגותם. אנחנו מתנצלים בפני מר משה בובליל, רעייתו, בת שבע, בני משפחתם וקלאב הוטל".

כחלק מהסכם שהוגש לבית המשפט נקבע כי עו"ד רובי בכר ישמש בורר בין הצדדים לשאלת גובה הפיצוי שישולם למשה בובליל. התביעה אותה הגיש בובליל הינה נגד ערוץ 10, מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ובכירי הערוץ ראודור בנזימן ורותם שדות. בובליל כבר הבהיר בבית המשפט שבכוונתו לתרום את מלוא ערך הפיצוי לארגון "וראייטי".

את משה בובליל וקלאב הוטל ייצגו עו"ד אלקס הרטמן, מיכל ליברמן, נעם זמיר ועו"ד יורם מושקט. את ערוץ 10 ואנשיו ייצג עו"ד ברוך כצמן.