"חטופים" האמריקנית זכתה הלילה בפרס גלובוס הזהב

"הומלנד", הגירסה האמריקנית ל"חטופים" של קשת וגידי רף, קטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר ■ מדובר בזכייה ראשונה בטקס לגירסה של סדרה ישראלית

"הומלנד", הגירסה האמריקנית של סדרת הדרמה "חטופים" של קשת והיוצר גידי רף, קטפה הלילה את פרס גלובוס הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר, וגברה על כמה מהסדרות המצליחות ביותר כיום בטלוויזיה האמריקנית שהיו מועמדות לצידה.

בין המתחרות ניתן היה למצוא את "משחקי הכס", "אימפריית הפשע" ו"בוס ואימה אמריקנית". מדובר במועמדות ראשונה וזכייה ראשונה בטקס גלובוס הזהב עבור גירסה לסדרה ישראלית.

בטקס ה-69 של פרסי גלובוס הזהב שנערך הלילה בהוליווד נכחו מנכ"ל קשת, אבי ניר, ויוצר, תסריטאי ובימאי "חטופים", גידי רף.

אבי ניר ורן תלם, סמנכ"ל התוכניות של קשת, הם גם המפיקים בפועל (Executive Producers) של העונה הראשונה של "הומלנד", לצד גידי רף, אלכס גנזה והווארד גורדון, יוצרי הסדרה "24", שגם כתבו את העונה הראשונה של "הומלנד" יחד עם גידי רף.

לדברי אבי ניר, "יש רגעים בחיים שאתה נותר ללא מילים מרוב התרגשות. מעמד הזכייה היום הוא רגע כזה. זהו יום שמח לכל מי שעושה טלוויזיה בישראל, זהו יום שמח במיוחד לבית הזה שנקרא קשת. היום קיבלנו הוכחה רשמית ומרגשת להערכה העמוקה מצד גופי שידור ומבקרים מכל העולם - מדובר בצעד נוסף בביסוס מעמדה של ישראל כיצרנית ויצואנית תוכן.

"מה שהתחיל כרעיון כל-כך ישראלי בתור סדרת הדרמה 'חטופים', הגיע לליבם של הצופים בישראל ובעולם, והיום זכה להכרה באחת הפסגות הגבוהות ביותר של תעשיית הטלוויזיה העולמית. אני מבקש להודות לגידי רף, רן תלם ולכל השותפים לעשייה".