פסגות: "קנו מליסרון תעלה ב-24%; המניה המועדפת בסקטור"

נעם פינקו מבית ההשקעות פסגות: "לא מומלץ להקטין חשיפה לחברות הנדל"ן המניב; התוצאות הכספיות יהיו טובות אך יש לקחת בחשבון כי המניות אינן זולות" ■ מורידים המלצה לעזריאלי להחזק

בבית ההשקעות פסגות צופים כי שנת 2012 תהיה חיובית לחברות הנדל"ן המניב וסבורים כי החברות ימשיכו להיות דפנסיביות גם השנה. בסקירה רחבה שפרסמו בבית ההשקעות על סקטור הנדל"ן המניב ציין האנליסט נועם פינקו כי לא מומלץ להקטין חשיפה לחברות הנדל"ן המניב, עוד מציינים בסקירה כי התוצאות הכספיות יהיו טובות אך יש לקחת בחשבון כי המניות אינן זולות.

"האטה במשק עשויה להוביל לירידה בפדיונות, אך עדיין יקח זמן עד שירידה זו תורגש בתוצאותיהן של חברות הנדל"ן המניב המובילות שכן חוזי השכירות הינם ארוכים וצמודים למדד", מציין פינקו.

בפסגות מעדיפים את מניית מליסרון בסקטור הנדל"ן המניב וממליצים קנייה במחיר יעד של 81 שקל, לקראת השלמת המיזוג עם בריטיש ישראל. "בעלי מניות בריטיש יקבלו חשיפה למליסרון, בה נמצא האפסייד היותר מעניין מבין השתיים", מציינים כלכלני פסגות.

בבית ההשקעות מעריכים כי לצד קניון סביונים שחייב גם כן להימכר, נראה מימושים נוספים של נכסים קטנים יותר כגון קניון נהריה או קניון אשדוד לצורך הקטנת המינוף.

בהתייחס לעזריאלי בפסגות מורידים המלצה להחזק מהמלצת קנייה ובמחיר יעד של 103 שקל. בפסגות מציינים כי פעילות רכישה בישראל נראית בעייתית לפחות בתחום הקניונים. עוד מעריכים כי החברה הגדילה את פעילותה בארה"ב אך לא נראה כי היא מתכוונת לגדול שם בצורה מהותית.

"תוצאות טובות ואיכות הנכסים יגרמו לחברה להיות דפנסיבית גם השנה, אולם התכווצות הדיסקאונט מובילה להורדת המלצה להחזק", מציינים בבית ההשקעות.

גם חברת אמות מקבלת המלצת החזק במחיר יעד של 11.1 שקלים. זאת לאור חשש מעודף היצע בענף המשרדים בטווח הזמן הבינוני. אמות ממשיכה להציג תוצאות טובות בזכות צמיחה בהכנסות מנכסים קיימים ובזכות רכישת של החברה, לצד שמירה על מינוף פיננסי סביר. בפסגות מציינים כי החברה רגישה יותר לתנודות העלולות לחול בשוק המשרדים באזור תל אביב.