צפו בווידיאו: עכבר למחשב של מיקרוסופט שכדאי לכם להכיר

ה-arc touch משלב עיצוב ופונקציונליות בגאדג'ט אחד: עשוי חומר גמיש, מגיע כמשטח מישורי דק, וניתן להשתמש בבו על כל משטח שעולה בדעתכם

לאנשי עסקים שמרבים בנסיעות עם המחשב הנייד, כדאי להתוודע אל עכבר מחשב שנראה כאילו נגזר מסרטי מדע בדיוני: arc touch מבית מיקרוסופט, אשר משלב עיצוב ופונקציונליות בגאדג'ט אחד.

העכבר, שנמכר ברשתות המחשבים המובחרות 359 שקל, עשוי חומר גמיש. הוא מגיע כמשטח מישורי שממדיו הדקים ומשקלו הקל מאפשרים את תחיבתו לתיק המחשב הנייד באופן נוח וטבעי. כאשר רוצים להפעילו, פשוט מכופפים את גוף העכבר בהתאמה לקשת כף היד ומשתמשים בו כעכבר רגיל.

פיצ'ר ייחודי נוסף הוא טכנולוגיית ה-blue track בתחתית העכבר, שמאפשרת לאיש העסקים להשתמש בעכבר על כל משטח שעולה בדעתכם - גם אם מדובר בשולחן זכוכית, בשולחן עשוי עץ גבשושי או בשולחן מכוסה מפה. בכל מקרה, גם אם המשטח מחוספס וגדוש מהמורות - הזרימה של הסמן על מסך המחשב תהיה חלקה.

יתרון נוסף: "כפתורי" העכבר, לרבות הגלילה, הם בעצם משטחי מגע שלא מחייבים גיוס שרירים מיותרים בכף היד, אם כי פונקציית הגלילה מייצרת רעש מלאכותי המחקה גלגלת פיזית של עכבר. העכבר מגיע מצויד במקלט usb זעיר ובשתי סוללות AAA הדרושות להפעלתו.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס