האזינו - נתן זהבי: "אלי ישי עובד אלילים מצחין"

מגיש הרדיו תקף היום את שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי, על שרמז כי צה"ל נכשל בלבנון בגלל שהחיילים לא התפללו מספיק: "נתניהו צריך להעיף אותו לכל הרוחות" ■ "הדברים הללו חמורים - בגללו התהפך העור והנשמה למאות משפחות שכולות"

מגיש הרדיו נתן זהבי, תוקף היום (ד') את שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי, על הדברים שאמר בהילולה שערך הרב ראובן אלבז - במסגרתם התייחס ליחסי החרדים מול המדינה ורמז כי צה"ל נכשל בלבנון בגלל שהחיילים לא התפללו מספיק.

ומה חושב זהבי על דברי ישי? "רק בן אדם מטומטם יכול לומר דברים כאלה!", דבר היום השדרן בתוכניתו "זהבי עצבני" ברדיו 103FM. "הייתה הילולה, ובהילולה כמו בהילולה, ישי - שר בכיר בממשלת ישראל וחבר ב'שביעייה הסודית' - אמר את הדברים".

"אז אני לא רוצה להיות גס רוח, אבל אלי ישי הוא מטומטם, אידיוט", החל לתקוף זהבי את ישי על דבריו מאמש. "אדם שמסוגל לומר דברים כאלה הוא חתיכת עובד אלילים מצחין. החרא הזה לא הבין שבאותן דקות דבריו משודרים בתקשורת, ולמאות משפחות שכולות ממלחמת לבנון מתהפך העור והנשמה?".

זהבי המשיך: "השמוק הזה אומר שבגלל שהחיילים לא התפללו - הם נהרגו במלחמה. אתם מבינים את החומרה של הדברים?".

"במדינה מתוקנת ראש ממשלה נורמלי היה תופס את האלי ישי הזה באמצע ישיבת ממשלה, נותן לו בעיטה בתחת ושולח אותו לכל רוחות!", סיכם זהבי. "רק אדם מטומטם יכול לומר דברים כאלה!".

ישי, מי שהיה חבר הקבינט בתקופת מלחמת לבנון השנייה, התנצל היום בפני המשפחות השכולות בישראל על הדברים שאמר אמש, וביניהם כי "צה"ל ניצח במלחמת ששת הימים כיוון שהחיילים נשאו עיניהם לאלוהים, זאת בניגוד למלחמת לבנון השנייה".

הדברים של ישי אתמול, שדווחו בערוץ 10, עוררו סערה ופגעו במשפחות שכולות רבות בישראל שביקרו בחריפות את דברי שר הפנים. כזכור, ישי נגע השבוע באחד העצבים הכי חשופים וכואבים ביחסי חרדים ומדינה.

אתמול הוא הציג את משנתו בסוגיית הצלחות וכישלונות של חיילי צה"ל, ולא בפעם הראשונה. הדברים נאמרו בהילולה שערך של הרב אלבז, שהתמחותו דווקא קירוב לבבות בין דתיים לחילונים ומכונה גדול המחזירים בתשובה.