WeFi הישראלית גייסה 10 מיליון דולר מטיים וורנר

בסבב הנוכחי החברה מקווה לגייס 15 מיליון דולר ■ משקיעות נוספות הן הקרנות פיטנגו ולייטספיד

חברת WeFi הישראלית השלימה גיוס של 10 מיליון דולר, מתוך 15 מיליון הדולר שתכננה לגייס. את הגיוס הובילה ענקית הכבלים האמריקנית טיים וורנר, ואליה הצטרפו המשקיעות הקיימות - הקרנות פיטנגו ולייטספיד. החברה דיווחה בסוף השבוע על השלמת הסגירה הראשונה של הגיוס בהודעה לרשות ני"ע האמריקנית (SEC). עד כה, גייסה WeFi 27 מיליון דולר.

שמעון ותמיר שרצר, אב ובן, וארנון כוכבי הקימו את החברה בשנת 2006 בשל הצורך בפתרונות להקלת העומס על הרשתות האלחוטיות. מנהל אותה צור פלדמן.

הפתרון של WeFi שולח מידע לגבי נקודות תקשורת אלחוטיות מקומיות וזמינות (WiFi), בהסתמך על חוכמת ההמונים ((Crowdsourcing. למשל, כאשר משתמש בקהילה מתחבר באמצעות התוכנה של החברה לחיבור WiFi מוצלח, המשתמש הבא שמנסה לגשת לחיבור אלחוטי באותו האזור מחובר באופן אוטומטי לנקודה זו. בחברה מועסקים כעת 40 עובדים.

באתר האינטרנט של החברה נכתב כי עד כה מיפו המשתמשים בקהילה כ-116 מיליון נקודות חיבור של WiFi ברחבי העולם.

ההשקעה של טיים וורנר מתבצעת על רקע העניין של חברת הכבלים בתשתיות התקשורת. "יש להם אסטרטגיה בתחום הרשתות האלחוטיות, ואנחנו משתלבים באסטרטגיה הזו", אומר פלדמן. לטיים וורנר יש מספר גדול של לקוחות שמתחברים לשירותי התוכן שהיא מציעה באמצעות תקשורת אלחוטית בבתים או באמצעות נקודות צפייה אחרות.