מה חושב יאיר לפיד על לגליזציה של סמים קלים?

לאחר שהביע בפייסבוק את התנגדותו ללגליזציה של סמים קלים, הותקף לפיד ע"י הגולשים - ומחק את התכתובות הלא מחמיאות ■ גולש: "לפיד הוא בובה תאגידית"

איש התקשורת יאיר לפיד, שאך לא מכבר הצהיר כי בכוונתו לעבור לפוליטיקה ולהתמודד בבחירות לכנסת הבאה, נתקף היום (א') בתגובות לא נעימות בעמוד הפייסבוק שלו - לאחר שהביע בפומבי את התנגדותו ללגליזציה של סמים קלים.

לפיד, שקיבל בעמוד הפייסבוק שלו פנייה מעמותה הפועלת למען לגליזציה של סמים קלים, בטענה כי המצב הנוכחי גורם לבזבוז כספי ציבור על אכיפה מיותרת בפגיעה ברבים הנזקקים לסמים לטיפול רפואי - הביע את התנגדותו לנושא, וזכה בעקבותיה לתגובות קשות.

לאור התגובות והדיון הסוער, במסגרתו "זכה" לפיד לתיאורים לא מחמיאים ("לפיד לא חבר", "הוא מקיים את אשר חששנו ממנו" ועוד) - נמחקה ההתכתבות כולה מעמוד הפייסבוק של לפיד - אולם עדיין ניתן להגיע אליה, בקישור הבא.

גם תכתובת נוספת שפורסמה בפייסבוק של לפיד תקפה את איש התקשורת על התנגדותו לנושא: "שניה ליפני שאתה מוחק וחוסם אותי כמו שעשית לשאר האנשים שפרסמו פה לפני, אני רוצה לתת לך נקודה קטנה נוספת למחשבה בנוגע ללגילזציה", כתב משתמש בשם י' (שגיאות הכתיב במקור).

י' הוסיף כי "כל מי שמתנגד ללגלזציה עוזר ישירות להמשיך את המימון העיקרי של העולם התחתון ואת הזרמת הכספים לפעולות הטרור של משפחות הפשע כך הם ממשיכות להתעשר ולצבור עוד כוח.לגלזציה היא פתרון נפלא שיכניס למדינה עשרות מיליוני שקלים(!) בשנה הן בעזרת מיסוי נכון והן בחסכון של כסף שמושקע במרדף השווא של המשטרה אחרי אזרחים פשוטים".

גם תכתובת זו נמחקה מעמוד הפייסבוק של לפיד, לאחר שהביע שוב את התנגדותו לנושא וזכה ל"מחמאות" נוספות מהגולשים ("לפיד הוא בובה תאגידית", "יהיר לפיד", ועוד) - אולם גם אליה עדיין ניתן להגיע, בקישור הזה.