אושרה תוכנית "מגדל ספיר" בן 50 הקומות בבורסה בר"ג

‏המגדל, בן 50 הקומות, ייבנה על שטח בן כ-7 דונם בין הרחובות הירקון, היצירה ותובל במתחם הבורסה ■ הקרקע נרכשה ב-2001 על ידי תדהר, בניהולו של גיל גבע, ורוגובין בבעלות קובי רוגובין

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז ת"א אישרה להפקדה את תוכנית "מגדל ספיר" למשרדים על פני 50 קומות, של החברות תדהר, רוגובין ואביב, במתחם בורסת היהלומים ברמת גן.

‏המגדל ייבנה על שטח בן כ-7 דונם בין הרחובות הירקון, היצירה ותובל במתחם הבורסה. הקרקע נרכשה ב-2001 על ידי תדהר, בניהולו של גיל גבע, ורוגובין, בבעלות קובי רוגובין במסגרת עסקת קומבינציה שנחתמה עם כ-20 יהלומנים שהחזיקו בחלקות הקרקע. מאוחר יותר הצטרפה לעסקה חברת אביב, של דורון אביב ודפנה הרלב. היום משמש השטח למגרש חנייה וכמה מוסכים ישנים.

‏המגדל ישתרע על פני 50 אלף מ"ר ויכלול משרדים ומלונאות וכן מוזיאון היהלומים של ישראל, שישתרע על פני 2,500 מ"ר. הכניסה לבניין תהווה את המשך הטבעת התת-קרקעית של מגדל משה אביב בן ה-69 קומות.

‏כשהשיקו היזמים את התוכנית לפני יותר מחצי שנה הם דיווח כי המגדל ייבנה בהשקעה של כ-320 מיליון שקל בשלב הראשון ו-400 מיליון שקל בשלב השני. שטחי המגדל מיועדים למכירה ולא להשכרה, במחירים שיחלו ב-11,500 שקל למ"ר.