ניקש ארורה, מס' 3 בגוגל: "תמו ימי האנונימיות ברשת"

דיווח מוועידת הטכנולוגיה והאינטרנט DLD, במינכן, גרמניה מספר 3 בגוגל: "נמשיך לראות פיצול במכשירים אך השירותים יאוחדו בענן" ■ "היום אם נהיה אנונימיים - החברים שלנו לא ימצאו אותנו"

"ההבדלים בין עסקים דיגיטליים לעסקים לא דיגיטליים נעלמים. העולם כפי שהכרנו עומד להסתיים ואנחנו, העולם הדיגיטלי, כבר לא המיעוט - אנחנו המיינסטרים". כך אמר היום (ג') ניקש ארורה, מספר 3 בגוגל, בפתיחת היום השלישי של ועידת DLD במינכן.

ארורה התייחס לריבוי המכשירים בעולם הדיגיטלי: "נראה שעשינו קצת בלגן לעצמנו, יש המון שירותים שמוצעים למשתמשי קצה, אבל איך נדע מה טוב לנו? בעתיד הקרוב, כולנו נחיה בענן מחשובי. אז מה נעשה? נחזור לעבר שבו כשלא היינו יודעים משהו, היינו מתקשרים לחמישה חברים ושואלים לדעתם. נגמר העולם שבו אהבנו להיות אנונימיים ברשת, היום אם נהיה אנונימיים - החברים שלנו לא ימצאו אותנו. בתעשייה, נצטרך להפסיק לחשוב על שירותים ועל חברות - ולהתחיל לחשוב על מצבים אנושיים, שבהם נוכל לסייע למשתמשי הקצה".

לפי ארורה, "נראה פיצול במכשירים, אבל איחוד בשירותים. לא ייתכן שאותו שירות יהיה שונה אם אני משתמש בו בטלוויזיה, בסמארטפון או בטאבלט. לא יהיו מכשירים שיעשו ויהיו הכול, קשה לעשות זאת - אבל השירותים עצמם יאוחדו, בענן. זה נכון כבר בתעשיית העיתונות, זה נכון בעולם המוזיקה - ויהיה נכון בכל העולמות".