נצרת-עילית: אזרח ניסה לעצור שוד בנק - ונרצח

רעול-פנים נכנס הבוקר לסניף בנק הדואר בנצרת-עילית במטרה לבצע שוד ■ אזרח כבן 60 ניסה לעצור אותו, נורה בראשו ונפצע באורח אנוש - ובהמשך מת מפצעיו

שוד מזוין לאור היום בנצרת-עילית הסתיים ברצח: גבר כבן 60 נפצע באורח קשה מאוד מירי בראשו ומת בבית-החולים, לאחר שניסה לעצור בגופו רעול-פנים שביצע שוד בסניף בנק הדואר בעיר.

בשעות הבוקר (ב') נכנס החשוד, רעול-פנים, כשבידו אקדח לסניף בנק הדואר ברחוב חרוד בנצרת-עילית ושדד סכום כסף בלתי ידוע מכספרית הבנק. כשפנה לצאת עם הכסף, חסם אחד מלקוחות הבנק, גבר כבן 60, את דלת היציאה מהמקום. השודד לא היסס, ירה לעבר האזרח שתי יריות מאקדחו ונמלט מהמקום, בעוד הפצוע נפגע בראשו ונפל על הרצפה כשהוא מתבוסס בדמו.

עדי ראייה לאירוע סיפרו כי ההרוג נכנס לסניף הבנק מספר דקות קודם לכן כדי להפקיד צ'ק או סכום כסף. עובדי הבנק ההמומים סיפרו כי הכירו את האיש.

פרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה ביצעו פעולות החייאה באזרח שנפצע באורח קשה מאוד ופינו אותו לבית-החולים "העמק" בעפולה כשמצבו בלתי יציב, אולם רופאי בית-החולים נאלצו לקבוע את מותו בתוך זמן קצר.

כוחות גדולים של משטרת מחוז צפון בנצרת, בסיוע מסוק, פתחו בסריקות אחר החשוד במעורבות בשוד ובירי. חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי לשודד המתין רכב מילוט.

חקירת האירוע הועברה על-ידי מפקד מחוז צפון, ניצב רוני עטיה, ליחידה המרכזית של המחוז בפיקודו של נצ"מ מיכאל שפשק.