אמריקן איגל ישראל מתכננת: 25 חנויות, 300 מיליון שקל מכירות

ביום ו' ייפתחו שתי החנויות הראשונות של המותג בארץ, בקניון רמת-אביב ובקניון בגדול בפתח-תקווה ■ פוקס: "המחירים יהיו דומים לארה"ב - מקסימום 10% יותר"

תוכניותיה של קבוצת פוקס לפיתוח המותג אמריקן איגל בישראל כוללות פתיחה של 25 חנויות ועוד חנות אאוטלט.

לפי הערכות, בתום פריסת הסניפים יחצו מכירות המותג בישראל את קו ה-300 מיליון שקל בשנה. עבור קבוצת פוקס, שמחזור מכירותיה הנוכחי עומד על כ-760 מיליון שקל בשנה, מדובר בתוספת משמעותית במיוחד.

"אין אף מותג בינלאומי שמתאים יותר מאמריקן איגל לשוק הישראלי מבחינת המחירים, הקולקציות והאופי", אומר הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי קבוצת פוקס, במסיבת עיתונאים שכינס היום (ג') לרגל פתיחת החנות הראשונה של אמריקן איגל בקניון רמת-אביב. החנות תיפתח לקהל הרחב ביום שישי הקרוב, במקביל לפתיחת חנות נוספת בקניון הגדול בפתח-תקווה.

"לא מוטרדים מהמתחרים"

במהלך פברואר תפתח הקבוצה 4 חנויות נוספות של המותג בקניון קריית-אונו, בקניון רננים ברעננה, בקניון הזהב בראשון-לציון ובקריון. בחודשים מארס-אפריל ייפתחו שתי חנויות נוספות בעיר חיפה, בגרנד קניון ובקניון חיפה, חנות בקניון עיר ימים בנתניה וכן חנות בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

"לא היינו באים לכאן אם לא היינו חושבים שנהיה מותג הג'ינס מספר 1 בשוק הישראלי. אנחנו רוצים להיות המקום הראשון שאליו יבואו אנשים בגילאי 15-25 המחפשים ג'ינס או לבוש קז'ואל", אומר סיימון ננקרביס, מנהל השוק הבינלאומי באמריקן איגל.

- לישראל נכנסו כמה מותגים בינלאומיים. איך תתחרו במחיר?

"הם לא מותגי ג'ינס. ג'ינס הוא שוק אחר".

- יש מותג כלשהו שמטריד אתכם כאן או שיקשה עליכם?

"לא. אם אתה רוצה להיות בשוק בינלאומי, אתה צריך לקבל תחרות בכל שוק. כשהחלטנו לצאת לשוק הבינלאומי ידענו שנתמודד עם תחרות בכל שוק, ואנחנו עושים עבודה קשה עם אסטרטגיה ותמחור כדי להתחרות עם כל המותגים המקומיים והבינלאומיים".

לדברי עינת פורטוגלי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת פוקס, "המחירים יהיו דומים למחירם בארה"ב - מקסימום 10% יותר".

טווח מחירי הג'ינס בחנות עומד על 200-250 שקל, כאשר ב-10 הימים הראשונים לפתיחת כל חנות תעניק הרשת 30% הנחה על כלל הקולקציות.