ברקליס: "מניית פרטנר תזנק ב-20%; בזק תמשיך לעלות"

בברקליס קפיטל מסקרים היום את סקטור התקשורת הישראלי, וצופים כי גם בזק תזנק ב-18%: "החולשה הנוכחית משקפת הזדמנות קנייה"

בברקליס קפיטל יוצאים היום (ב') בסקירה על סקטור התקשורת הישראלי, כשהם מעניקים תשומת לב מיוחדת למניות פרטנר ובזק . פרטנר מקבלת שידרוג המלצה ל"תשואת יתר" (מ"החזק"), עם מחיר יעד של 38 שקל למניה - המשקף פרמיה של 19% על מחירה כיום בבורסה (31.85 שקל למניה).

לטענת כלכלני ברקליס, השוק מתמחר בתגובת יתר את הסיכונים הגלומים בפרטנר ומתעלם מהערכות השווי שלה ותחזיותיה, תוך התמקדות בתשומת הלב השלילית שמושכת סקיילקס, החברה האם אשר בשליטתו של אילן בן דב.

"אנו רואים אפסייד למניה על בסיס מחירה הנוכחי ומאמינים כי היא תעמוד בתחזיותיה לשנת 2012", כותבים בברקליס. מנגד, בבית ההשקעות מאשררים המלצת "תשואת חסר" למניית סלקום , ומעניקים לה מחיר יעד של 56 שקל למניה (לעומת מחיר של 55 שקל למניה כיום בבורסה).

בברקליס מציינים את מניית בזק, המומלצת עליהם בסקטור, ומציינים כי "החולשה הנוכחית בשוק התקשורת מהווה הזדמנות קנייה למניה, בהתחשב בהערכות לתשואת דיבידנד של 16% וציפיות לדיבידנד של 1.06 שקל למניה".

בבזק מקבלים המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 7.8 שקל למניה, המשקף פרמיה של 18% לעומת מחירה כיום בשוק (6.6 שקל למניה). הוט , סופגת הורדת המלצה ל"החזק" (מ"תשואת יתר"), עם מחיר יעד של 50 שקל למניה, אפסייד נמוך של 5% לעומת מחיר כיום - 47.71 שקל.