השיא נשבר: 111.3 מיליון צופים לסופרבול בארה"ב

המשחק ששודר ברשת NBC שבר את השיא שנרשם בשנה שעברה והפך לאירוע הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקנית ■ הרייטינג הממוצע - 47.8%

הסופרבול ה-46 שנערך היום לפנות בוקר (א') באינדיאנפוליס ייזכר כאחד מהמשחקים המותחים והאיכותיים בכל הזמנים. בנוסף, הוא ייזכר גם כאירוע הכי נצפה בתולדות הטלוויזיה האמריקנית: את הניצחון של ניו-יורק ג'איינטס על ניו-אינגלנד פטריוטס (17-21) ששודר ברשת NBC ראו 111.3 מיליון צופים - נתון ששבר את השיא שנרשם בשנה שעברה במשחק בין פיטסבורג סטילרס לגרין ביי פקרס ועמד על 111 מיליון צופים.

הרייטינג הממוצע במשחק עמד על 47.8% בארה"ב (70% share) - מעט פחות מהרייטינג שנרשם בשנה שעברה אז נרשם רייטינג של 47.9%.

לקראת סיום המשחק (בין 20:30-21:00) נרשם רייטינג שיא של 51.8%. בחלוקה לשווקי טלוויזיה, נרשמו בבוסטון נתוני הצפייה הממוצעים הגבוהים ביותר בארה"ב - 56.7% רייטינג (81% share). אינדיאנפוליס המארחת רשמה את הרייטינג השני הכי גבוה - 56.4% (79% share). בניו-יורק, שוק הטלוויזיה הגדול ביותר בארה"ב, נרשם רייטינג פנומנלי של 49.7% (74% share).

מי שעדיין לא מבין מדוע הפסקת המחצית בסופרבול אורכת כל-כך הרבה זמן, קיבל את התשובה במונחים של נתוני צפייה: הרייטינג במהלך הפסקת המשחק, אז עלתה מדונה להופיע על הבמה באצטדיון באינדיאנפוליס, היה גבוה יותר מהרייטינג הממוצע של המשחק ועמד על 48.1%.

שיא נוסף שנשבר הוא המחיר שגבתה רשת NBC מפרסומות: ספוט ממוצע של 30 שניות נמכר עבור 3.5 מיליון דולר.