אפילו רוביני אופטימי: "לראלי יש תמיכה, אנחנו חוגגים"

כך אומרת אסטרטגית המניות ב-RGE, חברתו של "נביא הזעם" רוביני, ג'ינה סאנצ'ז ■ אולם, היא מסתייגת: "אנחנו שוריים רק עד סוף המחצית הראשונה של השנה; ה-S&P500 יסיים את 2012 ברמה של 1,300 נקודות בלבד"

לאחר שמדד ה-S&P500 זינק ב-7% מאז תחילת 2012, תוהים רבים אם תחזיותיו של פרופ' נוריאל רוביני, החזאי המפורסם שניבא את משבר המשכנתאות של 2008, אכן מוצדקות.

רוביני, אשר זכה בתקשורת לכינוי "נביא הזעם" (Dr. Doom), מזהיר מזה מספר חודשים כי קיים סיכוי הולך וגובר לתרחיש של "תחתית כפולה" בשווקים - לאור הגירעון התקציבי בארה"ב ומשבר החוב באירופה - וכי תרחיש קריסתם של מוסדות פיננסיים דוגמת ליהמן ברדרס במהלך משבר הסאב-פריים, עלול לחזור על עצמו.

אולם, באחרונה נראה כי אפילו רוביני "משנה כיוון", וחוזר להאמין בשוק המניות. כן, זה נכון. כלומר, לפחות אם מקשיבים לאסטרטגית המניות של חברת רוביני (RGE) - המעניקה שירותי ייעוץ Sell-side למשקיעים ונושאת, איך לא, את שמו של רוביני עצמו.

"אנחנו מאמינים בראלי, חוגגים. חושבים שיש לו תמיכה אמיתית", מסבירה ג'ינה סאנצ'ז, אסטרטגית המניות ב-RGEי. לדבריה, ההמלצה שלהם כעת למשקיעים היא להגדיל את החשיפה לשווקים - ובעיקר לסקטור הטכנולוגיה.

"אנו גם ממליצים לבחון השקעות ספציפיות בשוק התקשורת - ובאופן כללי, לקחת יותר סיכונים", מספרת סאנצ'ז. לדבריה, למשקיעים יש "חודשים שלמים" לעשות כסף בשוק. כן כן, אתם שומעים נכון - חודשים.

אולם, מזהירה סאנצ'ז: "אנחנו שוריים על שוק רק עד סוף המחצית הראשונה של שנת 2012. התחזית שלנו לסוף השנה היא שה-S&P500 יפול לרמה של 1,300 נקודות (כעת נסחר סביב 1,347 נקודות), נמוך יותר מהיכן שהוא נמצא עכשיו".