ניצן חן עשוי להישאר בתפקידו עד סוף מכרז ערוץ המורשת

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ניצן חן אמור היה לסיים את תפקידו בחודש יוני הקרוב

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן, דן עם משרד התקשורת באפשרות שיסיים את הקדנציה שלו בתפקיד עד שיושלם המכרז על ערוץ המורשת עליו שוקדים במועצה.

ל"גלובס" נודע כי חן מבקש לקדם את המכרז לערוץ הייעודי בטרם יסיים את תפקידו ביוני הקרוב, ובמשרד התקשורת כבר הודיעו על הקמת ועדת איתור למציאת ממלא-מקום להחלפתו.

למרות זאת, חן ביקש להיערך לאפשרות שלא יושלם המכרז עד ליוני, ואזי הוא יישאר בתפקיד עד שיושלם המכרז - תהליך שעשוי להימשך עוד מספר חודשים.

דיונים על הערוץ הערבי

מאז נכנס חן לתפקידו הוא ערך את המכרז לערוץ הערבי הייעודי, מכרז אשר בימים אלה נמשכים הדיונים על מספר האפיק עליו יעלה. בין היתר הועלתה האפשרות שהערוץ יהיה באפיק 30, אך טרם הוכרעה הסוגייה.

כמו כן, מועצת הכבלים דנה במכרז לערוץ חדשות, אולם מכרז זה לא יצא לבסוף לפועל, ככל הנראה בשל חשש מאי כדאיות כלכלית. גם כעת מבקשים במועצת הכבלים והלוויין לבחון את הכדאיות בהעלאת ערוץ מורשת, לאחר שבפעם האחרונה בה נבחרה קבוצה זוכה במכרז, היא בחרה שלא להעלות בסופו של דבר את הערוץ.

ובינתיים ברשות השנייה, שר התקשורת משה כחלון הודיע למנכ"ל הרשות מנשה סמירה, בעקבות פרסום בנושא ב"גלובס", כי לפי שעה אין לו כוונה להוציא לפועל ועדת איתור להחלפתו בתפקיד. סמירה צפוי לסיים את תפקידו במקביל לחן באמצע השנה.

במשרד התקשורת סירבו להגיב לידיעה.