טאואר מעמיקה אחיזה במזרח: קיבלה מענקים מממשלת יפן

משרד הכלכלה, המסחר והתעשייה היפני אישר מענקים לחברה עבור תוכנית ההשקעות שלה במתקן הייצור בנישיוואקי

טאואר הודיעה היום (ב') כי נבחרה לקבל סבסוד מממשלת יפן עבור השקעות אותן תבצע החברה במתקן הייצור שלה בנישיוואקי, וזאת כחלק מתוכנית מענקים של משרד הכלכלה, המסחר והתעשייה היפני שמטרתה לשפר את הפלטפורמות הלוגיסטיות ואתרים עסקיים של חברות הפועלות ביפן ולעודד השקעות חדשות על מנת לשמור וליצור תעסוקה תוך מתן סובסידיות מקומיות למתקני ייצור.

במסגרת התוכנית, נבחרו 294 פרויקטים עם תקציב סבסוד כולל של 202.3 מיליארד ין (כ-2.5 מיליארד דולר).

נזכיר כי טאואר הודיעה בעבר כי בכוונתה להשקיע עשרות מיליוני דולרים במהלך השנתיים הקרובות בהעלאת כושר הייצור ובהכשרת המפעל בנישיוואקי לייצור טכנולוגיות ייחודיות עבור לקוחות החברה.

על פי הודעת החברה, הסבסוד אותו תעניק הממשלה היפנית יאפשר לה מעבר מהיר יותר לייצור בטכנולוגיות ייחודיות תוך מתן סיוע לרכישת ציוד ובניית תשתית לפיתוח עסקים נוספים.

"העובדה שנבחרנו לקבל את המענקים מספקת לנו ביטחון רב בעובדה שהממשלה היפנית רואה את הערך הרב הגלום בהיצע הטכנולוגי וביכולות הייצור שלנו וכן בתמיכה בפיתוח העסקי המקומי", אמר ראסל אלוונגר, מנכ"ל החברה. "טאואר מחויבת לשוק היפני והמהלך אותו אנו מבצעים כעת להכשרת מתקן הייצור ביפן לטכנולוגיות ייחודיות מתקדמות, תוך עבודה קרובה עם הלקוחות המקומיים ומתן מענה לדרישותיהם וצרכיהם, מהווה הוכחה לכך."