סערת "פסק זמן": שטראוס ממליצה למכור את המוצר ב-5.2 שקלים

סערה בפייסבוק עקב פרסום של גולש ישראלי בחו"ל, לפיו "פסק זמן" נמכר בארה"ב ב-69 סנט, לעומת 6.3 שקלים בארץ ■ שטראוס: אנו לא קובעים את המחיר לצרכן

רשת הפייסבוק סוערת בימים האחרונים בעקבות פרסום שהעלה גולש ישראלי שמתגורר בארה"ב (ניו-ג'רזי) בשם יואב רוקח פן, לפיו חטיף השוקולד "פסק זמן" של שטראוס-עלית נמכר בארה"ב ב-69 סנט - לעומת 6.3 שקלים (!) ברשת מגה הישראלית.

התמונה זכתה ליותר מ-3,000 שיתופים ועוררה תגובות סוערות ברשת החברתית.

במשרד יחסי הציבור של שטראוס אמרו היום (ו') ל"גלובס" כי "אנחנו מוכרים את 'פסק זמן' במחיר לקמעונאי של 3.4 שקלים, וממליצים לרשתות השיווק למכור את המוצר הפופולרי במחיר של 5.25 שקלים. אנחנו לא קובעים את המחיר לצרכן, ורשתות השיווק מוכרות אותו באיזה מחיר שהן רוצות".