יעד משרד התיירות ל-2015: 5 מיליון תיירים נוצרים

יריד NRB - National Religious Broadcasters, כנס מקצועי בינלאומי, המיועד לכלי התקשורת הנוצריים ברחבי העולם, נפתח בסוף השבוע בנאשוויל טנסי, ארה"ב

יריד NRB - National Religious Broadcasters, כנס מקצועי בינלאומי, המיועד לכלי התקשורת הנוצריים ברחבי העולם, נפתח בסוף השבוע, יום שבת, 18 בפברואר בנאשוויל טנסי, ארה"ב, ויימשך ארבעה ימים. ביריד צפויים להשתתף כ-5,000 אנשי תקשורת נוצרים, ממדינות רבות, ביניהם נציגי תחנות טלוויזיה המשדרות למיליוני צופים ברחבי העולם, תחנות רדיו ועיתונות וכן מאות מנהיגים, כמרים ואנשי דת נוצרים.

בביתן הישראלי יציגו נציגי חברות מתעשיית התיירות הישראלית את פעילותן בשוק הנוצרי ובמסגרת זו יפעלו נציגי משרד התיירות והחברות השונות, לקידום שיתופי הפעולה עם גורמי תיירות ומובילי דעה בעולם הנוצרי.

במהלך היריד, יארח שר התיירות כ-1,000 אנשי תקשורת ומנהיגים נוצריים לארוחת בוקר חגיגית. כמו כן, יתקיימו פגישות עם מנהיגי דת נוצרים, מעצבי דעת קהל, מחליטנים ועיתונאים, במטרה להגביר את התיירות האוונגלית לישראל.

השר מיסז'ניקוב יערוך גם סבב פגישות בארה"ב ובקנדה עם מנהיגים נוצרים בולטים מזרמים שונים ועם מנהיגים יהודים, ביניהם נשיא הקונגרס היהודי העולמי, רון לאודר ויזמים אחרים, כדי להביאם להשקיע בתעשיית המלונאות הישראלית. זאת לצד מפגשים עם עיתונאים בטורונטו מונטריאול וניו יורק וכן פגישות עם קהילת דוברי הרוסית בניו-יורק ובטורונטו, אשר מונה עשרות אלפי חברים.

בהתאם ליעד שהציב משרד התיירות והוא הגעתם של 5 מיליוני תיירים בשנת 2015, פועל המשרד לעודד משקיעים לפתח מיזמי תיירות בישראל. השר מיסז'ניקוב ייוועד במהלך שהותו בקנדה עם ראשי רשת מלונות four seasons ועם איל הנדל"ן הבינלאומי דונלד טראמפ במטרה לבחון את אפשרויות ההשקעה בישראל.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב אמר כי התיירות הנוצרית מהווה את אחד העוגנים המרכזיים בתנועת התיירות לארץ וכי בנושא הזה ממוקדים מאמץ שיווקי עצומים.