מחסני השוק: פסק זמן, כיף-כף, טוויסט וטעמי ב-1.8 שקלים

מדובר בהוזלה של כ-50%, בעקבות הזעם הציבורי על יוקר חטיפי עלית ■ שלום נעמן, מבעלי הרשת: "אני מניח ששטראוס תישא בעלות של חלק מהמבצע הזה"

רוכבת על הגל? רשת מחסני השוק הוזילה הבוקר (ב') את מחירי חטיפי עלית - "פסק זמן", "כיף כף", "טוויסט" ו"טעמי" - למחיר של 1.8 שקלים בלבד לחטיף בודד, כמחצית מהמחיר שבו נמכרו החטיפים קודם לכן.

"החלטתי ללכת עם המחאה ולהוזיל את המוצרים כדי למנוע מצב שבו אנשים יקנו כאן יותר יקר מארה"ב. שנית, אני לקוח גדול של שטראוס, ואני מניח ששטראוס תישא בעלות של חלק מהמבצע הזה", אומר שלום נעמן, מבעלי הרשת.

רשת מחסני השוק מונה 13 סניפים, כולם בדרום הארץ ו-7 מתוכם בעיר באר-שבע.

בשיחה עם "גלובס", תוקף נעמן את שטראוס על רקע אמירת החברה שהיא אינה קובעת את המחירים לצרכן.

"פערי המחירים נובעים ממחירי הקנייה. שטראוס במקומות אחרים בעולם לא מוכרת כמו שהיא מוכרת בארץ, וכדי למכור את המותגים שלה בחו"ל, היא צריכה למכור אותם יותר בזול. אני מציע שטראוס תחשוף את מחירי המכירה שלה לקמעונאים בארץ, ותראו אם אנחנו יכולים למכור ב-60 סנט חטיף. כך האמת תיחשף. 'פסק זמן' עולה לרשת 2.6 שקלים לפני מע"מ, 3 שקלים כולל מע"מ, אז איך אנחנו יכולים למכור ב-60 סנט? כדאי ששטראוס תחשוף את הנתונים הללו במקום להצהיר הצהרות בעיתון", אומר נעמן.

לדבריו, "אם שטראוס מוכרת בארה"ב במחיר הזה, היא יכולה למכור גם כאן במחיר הזה. שטראוס לא תמכור בארה"ב במחירי הפסד, וגם קמעונאי בארה"ב לא ימכור 'פסק זמן' במחיר הפסד, כי זה לא מוצר מוביל שם".