אלי אוזן, מנכ"ל ובעלים של קבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX, מונה לנציגה הרשמי של EMC בישראל. ארגון EMC (Entertainment Master Class) הוא אקדמיית ההכשרה המובילה של תעשיית הבידור והטלוויזיה העולמית.
אוזן הצטרף לחבר היועצים כנציג הארגון בישראל וכמרצה בתחום הקרוס-מדיה במפגשים הנערכים כ-4 פעמים בשנה סביב העולם.
עם מרצי האקדמיה נמנים אנשי מקצוע מובילים בתחום התקשורת, ובהם גרי קרטר, מנהל הפעילות הכללית של FREMANTLE MEDIA, מהחברות הגדולות בעולם ליצירת, הפקת והפצת פורמטים; ובן סילברמן, נשיא NBC לשעבר ומייסד חברת ההפקה וההפצה הבינלאומית ELECTUS.
לתוכנית ה-EMC נבחרים בכל שנה כ-20 מנהלים מתעשיית הטלוויזיה העולמית. תוכנית ההכשרה נפרסת על פני שנה אחת, ובמהלכה מתקיימים 4 מפגשים במקומות שונים בעולם. המפגשים עוסקים בהיבטים וז'אנרים שונים של תעשיית הבידור והטלוויזיה.
THE BOX היא חברת תוכן וניו-מדיה בינלאומית המתמחה בשילוב תוכן וטכנולוגיה על פני מגוון פלטפורמות, בעבור גופי שידור ומפרסמים. החברה חתומה על פרויקטים חדשניים לחברות ולמותגים הגדולים בעולם, כגון דיסני, נייקי, פרוקטר אנד גמבל, קוקה-קולה, אורנג', דוריטוס וקומברס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.