קיקה לא תיכנס לבורסה: קשיים בעסקה למיזוג עם גלובליקום

גלובליקום מדווחת כי העסקה עם חברת ג. סלומון השקעות, המחזיקה בקיקה, לא תצא לפועל ■ כוונת בטיטו ופורת הייתה להעביר לגלובליקום 90% ממניות חברת ג. סלומון השקעות הפרטית

חברת גלובליקום שעימה חתמו סלומון בטיטו ויהודה פורת, בעלי 85% מהזיכיון ליבוא מוצרי קיקה לישראל, על הסכם מעודכן לרכישת השליטה בחברה, מדווחת היום (ב') לבורסה כי העסקה לרכישת 90% מהשלד הציבורי כנגד הקצאת מניות בחברה נתקלת בקשיים וככל הנראה לא תצא לפועל.

גלובליקום מדווחת כי העסקה נתקלת בקשיים לאור העובדה כי טרם התקבל המידע הנדרש לשם זימון אסיפה כללית לאישור העסקה. גלובליקום פנתה ל-ג. סלומון השקעות לקבלת המידע הנדרש אך טרם קיבלה, החברה מבהירה כי כל עוד לא התקבל המידע הדרוש, העסקה לא תצא לפועל.

נזכיר, נחתמה עסקה לרכישת 90% ממניות השלד הציבורי תמורת 9 מיליון שקל ובהמשך התחייבו להכניס את פעילות קיקה, רשת הריהוט הבינלאומית בישראל לתוך החברה הציבורית, גלובליקום, כנגד הקצאת מניות.‏‏ כוונת בטיטו ופורת הייתה להעביר לגלובליקום 90% ממניות חברת ג. סלומון השקעות הפרטית, שמחזיקה כאמור ב-85% מפעילות קיקה ישראל (15% הנותרים בידי אשטרום) כנגד הקצאת מניות. ‏‏

לענקית הריהוט האוסטרית 72 חנויות בשמונה מדינות בעולם, בעיקר במדינות מזרח אירופה עם היקף מכירות שנתי של יותר מ-1 מיליארד אירו.‏ קיקה ישראל קיבלה זיכיון לפתיחה והפעלת חנויות המתמחות בריהוט, אביזרים וטקסטיל לבית.