ברקליס קפיטל: "אפל המועדפת ביותר; תעלה בעוד 13%"

בנק ההשקעות יוצאים בתחזית שורית מאוד על אפל וצופים כי בעוד 5 שנים הכנסות החברה יגיעו ל-300 מיליארד דולר ■ מעניקים מחיר יעד של 710 דולר לעומת 630 דולר במחיר הקודם

"חברת אפל צפויה עוד להגדיל את שווייה על רקע התחזיות לעלייה במכירות האייפון", כך מעריכים בברקליס קפיטל בסקירה שורית מאוד שהוציאו היום (ג') על החברה. בברקליס קפיטל מותירים המלצה "תשואת יתר" לחברת אפל במחיר יעד של 710 דולר המשקף לחברה עלייה של 13% לעומת מחיר היעד הקודם העומד על 630 דולר.

בבנק ההשקעות סבורים כי מוצריה החדשים של אפל יגדילו את המומונטום של החברה לעומת המתחרות ומעריכים כי השקת אייפון 5 תצא לפועל בספטמבר 2012. לדעת כלכלני בנק ההשקעות, אפל עשויה להציג רווח של 75 דולר למניה עם הכנסות של 300 מיליארד דולר. "הערכה זו אינה כוללת את הטלוויזיות שאפל עשויה להשיק, מה שיגדיל את הכנסות החברה בעשרות מיליארדים ולמעלה מתוספת של 5 דולר למניה על הרווח החזוי", מציינים הכלכלנים.

עוד מעריכים בברקליס קפיטל כי סין תמשיך להניע את מכירות האייפון מעלה "אנו סבורים כי ההסכם האחרון עם סין טלקום יגביר את המכירות", מציינים.

כאמור, לאור התחזית החיובית צופים בברקליס קפיטל כי הכנסות החברה הסתכמו ב-300 מיליארד דולר תוך 5 שנים. כמו כן בברקליס קפיטל צופים בבנק ההשקעות רווח של 9.48 דולר למניה ברבעון השני של השנה הפיסקלית (לעומת 8.95 דולר היום). על סמך התחזית הגבוהה, מעלים בבנק ההשקעות את מחיר היעד ל-710 דולר ומציינים כי התחזית היא שמרנית אך ריאליסטית. בסיכום כללי מציינים הכלכלנים כי אפל נותרה בעדיפות העליונה ביותר של בנק ההשקעות בתחום ה- IT.